Obchodním nabídkám na Internetu často chybí výzva k akci. Místo toho, aby vyzvaly příjemce ke konkrétním krokům, většinou uvádějí jen telefonní číslo nebo odkaz na webové stránky. V obchodě ale neplatí, že je zdvořilé neříkat druhým, co mají dělat. Článek proto přináší čtyři tipy pro přesvědčivé nabídky v internetovém marketingu.
- Vytvořte působivou nabídku. Měla by obsahovat přesvědčivý důvod, proč mají příjemci udělat to, co chcete. Obecné „Pro více informací klikněte zde“ můžete nahradit konkrétní nabídkou, např.: „Proč čekat, když můžete začít již nyní?“ nebo „Získejte svou zprávu zdarma okamžitě“.
- Zapojte nadšení. Nebojte se zdůraznit, jaké výhody plynou z vaší nabídky a o co naopak dotyční přijdou, když zaváhají.
- Vytvořte pocit naléhavosti. Lidé jsou dnes zaneprázdnění a také mají tendenci odkládat rozhodnutí. Když jim dáte jasný termín, zaujme to jejich pozornost a pomůže jim to ujasnit si, co chtějí.
- Dovolte si být „otavní“. Lidé mají rádi dramata. Použijte například taktiku odpočítávání dní dokonce vypršení nabídky.
-kk-