Nejhorší ze všeho je promarněná příležitost: Správně napsaný uvítací e-mail má 4x vyšší míru přečtení, 5x vyšší počet kliků a 8x vyšší návratnost přepočtenou na jeden e-mail. Jak ho tedy správně napsat?
1. Rychle
Na své webové stránce máte formulář na zasílání e-mailových zpráv. To znamená, že někdo byl na vašem webu dřív, než jste svou firmu aktivně propagovali. Kujte tedy železo, dokud je žhavé: Oslovte zákazníka, dokud vás má ještě v hlavě. Okamžitě zaslaný mail má celkem slušnou šanci, že bude otevřen.
2. E-mail musí ve schránce dobře vypadat
Odesílatel by měl obsahovat název firmy – tím povzbudíte svou důvěryhodnost a zároveň čtenářovu schopnost poznat, o jakou zprávu se jedná. V předmětu by mělo být něco, co vyvolá zájem si e-mail přečíst.
3. Výzva k akci
Příkladem může být časově omezená odměna ve formě dopravy zdarma. Není však nutné si snižovat míru zisku tímto způsobem. Výzvou se rozumí i prosté „Najdete nás na Facebooku“ včetně odkazu na příslušnou stránku. Každopádně nějaká, v e-mailu zvýrazněná, výzva k akci pomůže, aby si vás zákazník pamatoval.
-th-