Podle aktuální studie Adobe Digital Marketing Insights utratili v roce 2011 uživatelé tabletů průměrně 123 dolarů za nákup, což je o 54 % více než průměrná útrata ze smartphonu.
Jedna mobilní strategie již tedy evidentně nestačí. Podle společnosti Adobe je třeba pečlivě segmentovat zákazníky a rozlišovat komunikaci pro různé cílové skupiny, které jsou specifické rozdílným spotřebitelským chováním.
Podle studie existují 2 hlavní důvody, proč mají uživatelé tabletu vyšší hodnotu než ostatní uživatelé smartphonů a notebooků. Jde obvykle o movitější populaci a navíc užívání tabletu je k nakupování lákavější.
Je ale možné, že by se situace změnila po rozšíření tabletů, které se očekává důsledkem snižování jeho cen? Podle autorů studie to zatím nelze předvídat.
Studie Adobe vychází ze 16 miliard návštěv webových stránek více než 150 online obchodů v průběhu roku 2011.
-th-