Podle zprávy AYTM Market Research mají podniky větší šanci na úspěch, pokud využijí nových forem marketingu spíše než klasickou display reklamu.
Z odpovědí 400 spotřebitelů bylo zjištěno, že téměř 47 % považuje jakoukoliv formu mobilní reklamy za „otravnou,“ 27,3 % ji dokonce označilo za „dotěrnou.“ Kromě toho celých 42,9 % respondentů uvedlo, že na reklamu nikdy nekliklo záměrně.
Jak tedy uživatele smartphonů efektivně oslovit?
Stačí využívat marketing na nových médiích stejným způsobem, jak to děláte k oslovení uživatelů počítačů. Efektivní je třeba marketing na sociálních sítích – ty patří mezi nejpopulárnější aplikace na smartphonech i tabletách. Vhodnou kampaní tedy oslovíte nejen uživatele u počítačů, ale i mobilní publikum.
Podobně je nutné přizpůsobit SEO tak, aby firma byla nalezena i těmi uživateli, kteří jí hledají prostřednictvím mobilního připojení. Společnost Brafton nedávno uvedla, že mobilní SEO kampaně mají 7 % CTR oproti 0,6 % u mobilní display reklamy.
-th-