Mobilům chybí e-mailové standardy

Chybějící standardy brzdí rozvoj e-mailového marketingu na mobilních telefonech. Je tomu tak alespoň ve Spojených státech, jak ukázal výzkum marketingové společnosti Exact Target. V USA je téměř 35 milionů uživatelů internetu a prodej tzv. smart phonů převyšuje počet prodaných běžných mobilních telefonů, na kterých uživatelé nemohou spouštět internet. Rozvoji mobilního marketingu však brání přílišné množství operačních systémů a různých typů mobilních zařízení.

Podle studie Exact Target existuje jen v USA 3 780 různých kombinací výrobců mobilních zařízení, poskytovatelů internetových služeb, poskytovatelů dat pro mobilní zařízení a mobilních operačních systémů. Uživatelé mobilních zařízení jsou navíc stále zvyklí používat je pravidelně jen ke kontaktu s kolegy a známými, nikoli však k nákupu produktů a služeb. Je proto třeba soustředit se na zavedení standardů v této oblasti, které určí další směr vývoje mobilních technologií.

-kk-
Article source Direct Marketing News - a U.S. website focused on direct marketing
Read more articles from Direct Marketing News