Když pověst firmy trpí negativním vlivem, zpomaluje to její marketingové snahy. Článek shrnuje tři kroky, jak vylepšit pošramocenou pověst e-mailového marketéra.
- Proveďte kontrolu své pověsti. Může to znít divně, když už jste si problému s reputací všimli. Nemusíte však znát celý rozsah záležitosti. Nikdy nebudete mít všechny informace, a tak se snažte sesbírat co nejvíce dat o své reputaci.
- Řešte všechny dostupné automatizované záležitosti. Problém většinou vyřeší zavedení určitého procesu, jako je například proces na webové stránce nebo zaslání e-mailu. Klíčové je ale zjistit, co udělat a v jakém pořadí.
- Určete priority ve svém přístupu k doplňkovým záležitostem. Jedná se o neautomatizovanou složku e-mailové reputace. Ne všechny černé listiny nebo systémy pro oznamování stížností jsou na stejné úrovni.
-kk-