On-line reklama chce nápad a správný čas

S on-line reklamou se doposud spojovalo rychlé vyvíjení nových formátů a okázalých ataků uživatelů agresivními prostředky. Nyní se však zástupci mediálních agentur a zadavatelů shodují, že efektivnější jsou nápaditá a správně načasovaná řešení.

Formáty se nyní snaží zaujmout uživatele internetu v co nejvhodnější situaci. Menší počty nových formátů navíc mohou trhu i prospět, protože se tak naučíme využívat ty stávající. V roce 2006 poroste zejména reklama umisťovaná podle kontextu informace, ať již formou vkládání do textu článku či výsledku vyhledávání. Poroste také vliv textových forem jako PR články, textové odkazy a přednostní výpisy.

V poslední době roste i počet požadavků na používání sofistikovaných měřicích a analytických nástrojů pro monitorování reklamy na internetu. Jednotný monitoring by měl být podle zástupců mediánek maximálně přesný, obsahovat velké množství formátů, uvádět ceny a být levný, což je velice problematické. Důležitá je také spolupráce ze strany serverů.

-kk-

Zdroj: Marketing & Media - zpravodajský server týdeníku Marketing & Media
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing & Media