Online zpravodaje - vyhněte se všednosti

Lidé mají dnes plné zuby nudné reklamy, která je se na ně valí doslova odevšud, narušuje jim soukromí a navíc funguje téměř vždy na stejném principu. Chcete-li své zákazníky něčím zaujmout a získat jejich důvěru, musíte ze záplavy všudypřítomného spamu nějak vyčnívat. Co tedy zákazníci oceňují?
* Pozitivní první dojem, který se v každé další marketingové akci opakuje a díky němuž zákazníci zaváhají, než stisknou klávesu Delete.
* Odeslání newsletteru z důvěryhodného zdroje. Tím se obvykle myslí obchodní jméno firmy a oficiální e-mailová adresa, případně jméno a příjmení kontaktní osoby. Značně nedůvěryhodné jsou naopak adresy typu specials@gadget.com, ekndityelsid@eiohgesa.edu, jason3485@yahoo.com, sue_343@hotmail.com či 3457@excite.com.
* Poutavý údaj v kolonce Předmět – ten musí vystihovat hlavní náplň zpravodaje. Zákazníci považují za důvěryhodný např. vybraný titulek zajímavé zprávy. Naopak podezřelé je vše, v čem se vyskytují slova jako „zdarma“, „nabídka“ apod.
* Obsah musí být konzistentní s předmětem. Jestliže člověk něco slíbí (kolonka Předmět) a pak to nesplní (odlišný obsah e-mailu), ztratí respekt svých zákazníků.
* Zajímavé grafické ztvárnění, nejlépe ve firemních barvách.

**Datum vydání:** VII/2002
Zdroj: Marketing Profs - americký server z oblasti reklamy a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing Profs