Chcete zůstat v kontaktu se zákazníky a klienty? Řekněte to v newsletteru. E-mailová komunikace je snadná a levná, musí se však řídit určitými pravidly, aby mohla být také efektivní.
- Nikdy nešiřte spam. Rozesílání spamu je neefektivní a negativně ovlivňuje značku. Nekupujte seznamy adres, jejichž majitelé vám nikdy nedali souhlas k zasílání zpráv.
- Vytvořte si e-mailovou strategii. Každý druh marketingu vyžaduje strategii. Ujistěte se, že víte, čeho chcete dosáhnout.
- Upravte zprávy na míru. Kopírovat jinde zveřejněný obsah je snadné, raději však vytvářejte svůj vlastní a na míru svému publiku.
- Přidávejte hodnotu. Příjemci by měli vědět, že když otevřou váš e-mail, mohou očekávat zajímavé zprávy, hodnotné rady, zábavu či slevu.
- Buďte konzistentní. E-maily byste neměli rozesílat sporadicky. Pište každý měsíc nebo čtvrtrok.
-kk-