Může být jednoduché ořezat veškerou nákladnou provozní činnost. Jakmile však spotřebitelé začnou v průběhu ekonomického zpomalení investovat své peníze uvážlivěji, měly by i firmy být ve svém investování uvážlivější.
Zvažte například rozšíření on-line prodeje namísto snižování počtu offline obchodníků. Nemusíte pro to dělat se svým webem nic drastického, pouze jednoduše přidat další zdroje, aby u vás potenciální zákazníci mohli lépe najít produkty, které je zajímají.
- Doplňte malý katalog nejčastěji prodávaných výrobků a služeb s popisy a obrázky, abyste pomohli potenciálním zákazníkům nakupovat.
- Umožněte zákazníkům a klientům, aby vás mohli jednoduše kontaktovat ohledně jakýchkoli otázek. Jděte přitom dále než k obvyklé adrese a popisu cesty. Přidejte kontakt pro instant messaging, e-mail nebo odkaz na komunitní servery.
- Vytvořte stránky nebo formuláře pro zpětnou vazbu, aby se s vámi mohli zákazníci podělit o své názory. Zpětnou vazbu si nechte posílat na svůj e-mail, abyste mohli zákaznické reakce monitorovat.
- Nezapomeňte o své on-line přítomnosti informovat i offline zákazníky. Jednoduchý a zapamatovatelný odkaz na svůj web umístěte na prodejní materiály, vizitky apod.
-kk-