Search engine marketing 2004-2010

Společnost Forrester Research, Inc. zveřejnila studii, v níž odhaduje budoucnost evropského marketingu s využitím vyhledávačů (search engine marketing) do roku 2010. V roce 2010 očekává investice do této formy propagace ve výši 3 miliard dolarů (v roce 2004 se investovalo 856 milionů). Do dnešních dnů implementovaly search engine marketing zejména velké podniky, v následujících letech však budou významnou roli hrát i firmy malé a střední velikosti. Konkrétní přístup se liší také podle států.

Zatímco v následujících dvou letech bude úspěšnost on-line reklamy stále stoupat, v roce 2007 by měla zaznamenat pokles. Měly by se objevit nové formy internetového marketingu a ceny za vyhledávání klíčových slov se nutně zvýší. Očekávat můžeme uzavírání partnerství mezi vyhledávači, mediálními a maloobchodními stránkami za účelem vytváření sítí hybridních marketingových modelů.

-kk-
Zdroj: CRM Today - informace z oblasti péče o zákazníka, CRM
Zobrazit přehled článků ze zdroje CRM Today