Sedm smrtelných hříchů newsletterů

Newslettery mohou být skvělé komunikační nástroje, chce to ale práci. Článek shrnuje základní problémy, newsletterů a několik tipů, jak je odstranit.

- Příliš nudný obsah. Některé newslettery čtenáře od začátku nudí. Především byste proto měli vědět, co vaše čtenáře zajímá. Texty by měly mít živý tón.

- Příliš široké publikum. Newslettery určené pro příliš velký okruh čtenářů (např. zákazníky, zaměstnance, distributory a další) mohou splňovat potřeby jen některé skupiny. Rozdělte proto publikum do užších cílových skupin, pro které bude přinášet specifické informace.

- Příliš dlouhý text. Většina lidí má nedostatek času, nebude číst dlouhé texty. Celý newsletter by neměl přesahovat délku dvou stran.

- Příliš rad od kamarádů. Každý má nějakého kamaráda nebo příbuzného, který tvrdí, že ví něco o komunikaci a marketingu. To ale neznamená, že vám správně poradí s newslettery. Nechte si poradit od zkušených profesionálů.

- Příliš nepravidelné vydávání. Nepravidelné vydávání newsletteru působí neprofesionálně a nevrhá na firmu dobré světlo. V čem je váš problém? Pokud je to neustálé odkládání, najměte na tento projekt profesionála. Pokud jde o složitý design, najměte designéra, který jej zjednoduší. Krátký newsletter se bude lépe pravidelně publikovat.

- Příliš strachu z delegování. Strach z delegování již zničil mnoho projektů. Je to problém řady vůdců. Pokud vás okolí podezřívá z přílišné kontroly, je to i váš problém. Opravdu máte čas sami napsat newsletter? Možná máte v okolí jiného schopného člověka, který má více prostoru.

- Příliš rychlý konec vydávání. Vydáte jedno číslo newsletteru a žádné další již nenásleduje. Ať už k tomu máte jakýkoli důvod, opět to působí neprofesionálně. Vydávání newsletteru byste měli předem plánovat. Pokud potřebujete pomoc, zajistěte ji.

-kk-

Article source BusinessSeek - Rozsáhlý rozcestník a vyhledávač informací z oblasti byznysu.
Read more articles from BusinessSeek