Tři tipy pro lepší SEO

Pokud chcete zlepšit výsledky optimalizace firemních webových stránek pro vyhledávače, začněte postupnou revizí stránek. U které stránky začít se rozhodněte podle toho, jaké nastávající věci chcete propagovat a jaké stránky budou nejdůležitější pro budování značky.

Pamatujte si, že možnosti přidávání obsahu na váš web jsou všude kolem. Jednoduchým přidáním obsahu zaměřeného na zákazníky, jako jsou články, často kladené dotazy nebo blogy, může vaše firma překonat řadu překážek, poskytnout informace, které zákazníky zajímají a užívat si tak příležitostí pro dobré umístění ve vyhledávačích. Nejde však o jednorázový marketingový kanál. Je třeba sledovat komentáře zákazníků, abyste se mohli stát členy komunity.

Vyšší pozice ve vyhledávačích vám zařídí chytrá strategie práce s klíčovými slovy. První příležitost pro získání konverze nabízí vaší firmě titulky, které se objeví jako rozkliknutelné odkazy ve výsledcích vyhledávání. Zkuste si vyhledat své stránky podle titulků, kterými jsou opatřeny a pokud zjistíte, že jsou všechny stejné, rychle je změňte.

-kk-
Zdroj: Target Marketing Magazine - web amerického čaospisu o direct marketingu a komunikaci se zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje Target Marketing Magazine