Unifikovaný obsah
Forbes.com uvádí, že v záplavě množství fotografií a příspěvků existuje jeden způsob, jak zapsat vaši značku v mysli uživatelů. A to je ucelenost. Jednotlivé příspěvky by na sebe měly tématicky navazovat. Prezentovaná značka by se navíc měla vyjímat jedním konkrétním tématem nebo originálním přístupem, který bude patrný z každého jednotlivého příspěvku.
Stejný vizuál
Vizuálně by měly jednotlivé příspěvky a obrázky být zcela okamžitě rozpoznatelné. Vypracujte si grafický manuál, který bude výrazný a přitažlivý, a striktně jej používejte pro všechny příspěvky, loga, fotografie apod.
Jednotné písmo
Font vašeho textu musí být stále stejný. Opět se jedná o pravidlo kontinuity. Možná to není věc, která by na první pohled byla zcela zřejmá, protože nepříliš extrémní styly písma vnímáme spíše podvědomě, nicméně opět je to něco, co vám pomůže upevnit značku v paměti klientů.
Pravidelné časové rozestupy
Vaše značka by měla být předvídatelná ve zveřejňování příspěvků. Vypracujte systém, v rámci kterého budete ve vámi zvolených intervalech zveřejňovat příspěvky, ať se děje, co se děje. Pravidelnost je důležitá při budování komunity, která vaši značku bude sledovat.
-mm-