Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného Study: Are you ready to strengthen the relationships and satisfaction of your B2B customers?

There is now a lot of discussion in the media about how COVID-19 will affect the customer experience once companies stabilize again. What will change for corporate…

Článek v rámci předplatného 5 ideas for a personalized customer experience

Companies are increasingly focusing their attention on a great customer…

Článek v rámci předplatného How to close a deal with a client remotely even in uncertain times

In the area of ​​sales and negotiations, uncertainty and fear have spread…

Článek v rámci předplatného How to set up live chat for your B2B customers

More and more companies are using live chat to communicate regularly with…

Článek v rámci předplatného Stay connected while working remotely - try Google Hangouts

You may be familiar with Google products. Its search engine processes over…

Článek v rámci předplatného Basic rules of telephone sales

Are you new to sales? Do you have little or no experience? To a certain…

Článek v rámci předplatného 9 tips for cutting the average duration of one phone call in a contact centre

The Average Handling Time (AHT) is a term that refers to the average…

Článek v rámci předplatného Three signs that your customer service system isn't working well

Sufficient attention must be paid to client service, because an…

Článek v rámci předplatného Build your confidence in telesales in 5 steps

Approaching prospects over the telephone is an everyday occurrence in most…

Článek v rámci předplatného Telephone sales: How to engage a prospect with your first sentence

Telephone selling is one of the toughest sales disciplines. The phone also…

Článek v rámci předplatného 4 resolutions for contact centres for the year 2019

A new year has begun and it's time to work on resolutions for 2019. When it…

Článek v rámci předplatného How to earn a client's trust over the telephone

When a business person or a customer service agent communicates with a…

Eight innovative ideas for improving the performance of call centre agents

Teams that communicate with clients over the phone require constant…

Listing 27 to 39 out of 140