Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Zlepšete přijímání operátorů svého zákaznického střediska

60 až 70 procent výdajů zákaznických středisek se přímo týká jejich zaměstnanců. Najímat a udržet si kvalitní pracovní sílu je stále velice obtížné. Dobrý operátor…

Desatero řízení operátorů zákaznického střediska

Článek v rámci předplatného Desatero řízení operátorů zákaznického střediska

Všichni víme, že firmy jsou pouze tak dobré jako jejich zaměstnanci. Platí…

Call centra a optimalizace pracovních sil

Call centra a optimalizace pracovních sil

Se vrůstajícím počtem zákaznických středisek vzrůstá i potřeba toho, aby…

Čtyři kroky k prvnímu telefonátu

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky k prvnímu telefonátu

Jednou z nejobávanějších, ale také nejefektivnějších cest k obchodním…

Zákaznický servis podle společnosti AOL

Zákaznický servis podle společnosti AOL

Call centra jsou pro dnešní společnosti zásadním marketingovým nástrojem.…

Výpis 170174 z celkem 174