Vytváření pravidelného obsahu na sociálních sítích začne být časem vyčerpávající a chudé na nápady. Skvělým způsobem, jak vytvořit obsah na sociálních sítích, je proto nechat to na zákaznících. Zpráva o vašem produktu se tak snadno rozšíří mezi lidi, které by mohla zajímat. Přečtěte si 4 důvody, proč je uživatelsky generovaný obsah výhodný, na které upozornil server Prdaily.com
1) Vliv okolí
Najděte taktiku, jak fanoušky k tvorbě obsahu povzbuzovat a jejich podíl na tvorbě pak nijak nezastírejte. Během studie Harris Interactive bylo více než dva tisíce lidí dotázáno na to, co ovlivňuje jejich on-line nákupy. Na prvním místě se umístili přátelé a rodina. Tito lidé mají větší vliv než síla značky. Uživatelsky tvořený obsah se právě svou autenticitou blíží názorům zákazníkova okolí. Navíc využívá skutečné životní situace.
2) Nejrůznější možnosti
Obsah vytvářený uživateli není jenom o tom, že se fanoušek vyfotografuje se svým oblíbeným produktem. Může zahrnovat videa, reference, hodnocení, tweety nebo tipy k užívání. Takový obsah obohatí vnímání vaší značky. Navíc tuto tvorbu můžete využívat v rámci různých kanálů, například v reklamě, na sociálních sítích, vašich webových stránkách nebo v katalogu místo neosobního představení výrobku.
3) Cenné informace
Uživatelský obsah ocení hlavně mladí lidé, kteří jsou zvyklí používat mobilní zařízení k hledání produktů a jejich hodnocení. Šance, že obsah rozšíří, je vysoká. Díky této metodě můžete získat cenná data o svých zákaznících, které můžete použít během vytváření další obchodní a marketingové taktiky. Zjistíte, jak moc vaše značka nebo konkrétní produkt působí na city zákazníků. Zákazníci vám mohou pomoci shromáždit myšlenky, ukázat nové trendy a priority.
4) Veďte zákazníky k tomu, aby sdíleli obsah
Zákazníci a vaši fanoušci dokáží být neuvěřitelně kreativní, musíte je ale vést k tomu, aby začali tvořit a sdílet. Vizuální kampaň ve spolupráci s vašimi nadšenými zákazníky vám ve výsledku pomůže prodat a získat nové zákazníky.
-ka-