Které nástroje mohou v marketingu ušetřit nejvíce času, energie i dalších zdrojů? Podívejte se, jak si ulehčit své každodenní marketingové úkoly.
- Software na podporu e-mailového marketingu. Existuje jich celá řada. Mělo by platit, že je lze synchronizovat s vaším CRM. Pak si naplánujete, že v úterý odejde řada mailů a po nich další v pátek pouze těm, kdo neotevřeli ten úterní. Třetí dávka odejde následující úterý těm, kteří otevřeli jeden z prvních dvou e-mailů. Automatizovaný systém umožní udělat víc za méně času a s automatickou kontrolou.
- Marketing Automation Software. Mezi nejznámější patří HubSpot či Optify. Pomohou zvládnout vše od vývoje přes procesy až po měření výsledků na internetu. Mají jednoduché ovládání a pro firmu znamenají velkou přidanou hodnotu.
- Hootsuite. Jak jinak chcete zvládnout několik různých Twitterových účtů, aniž byste ztratili orientaci ve všech uživatelských jménech a heslech? Hootsuite nabízí možnost sledovat více účtů, chování uživatelů, klíčová slova apod.
- Google Analytics. Marketingový software vám dá jisté povědomí o návštěvnosti vašeho webu, ale Google věci dotáhne mnohem dál. Zjistíte, odkud vás lidé navštěvují, jak dlouho na vašem webu stráví a co je nejvíc zajímá.
- CRM (Customer Relationship Management). To je nástroj pro marketingové i prodejní oddělení, ale bez něj to prostě nejde. CRM obsahuje údaje o potenciálních i skutečných zákaznících, interakcích s nimi a někdy k němu je i integrovaný další e-mailový/marketingový software, který dále usnadňuje práci. Možnost přístupu k integrovaným údajům o klientovi umožňuje marketérům i prodejcům výrazně efektivnější práci.
-th-