Zdá se vám, že obchody nejdou jako dřív a ani telefony moc nezvoní? Možná je to proto, že stále používáte stejný marketing. Kdy jste naposledy uvažovali o úpravách své marketing message? Kdy jste naposled vydali nové brožury? Portál Bplan přináší 5 jednoduchých způsobů, jak marketing trošku oživit:
1. Aktualizujte a vylepšete svou nabídku
Často stačí malé úpravy v sortimentu, názvech výrobků nebo balení.
2. Pohrajte si s cenami
Když restrukturalizujte nabídku, můžete kreativním způsobem vymyslet různé slevy, speciální nabídky, pobídky pro nové zákazníky, event. věrnostní bonusy.
3. Vymyslete nové způsoby nabízení a dodávání svého portfolia
Možná váš způsob prodeje nebo dopravy zboží nebyl pro zákazníka pohodlný.
4. Není image značky už zastaralá?
Pokud firma existuje už 20 let, logo může budit dojem úplně jiné doby (a zákazníci vás budou vnímat jako mimo…).
5. Zkuste nové způsoby komunikace s klienty a potenciálními zákazníky
Direct mail a inzerce v novinách fungovaly, ale každým rokem se jejich vliv snižuje. Zkuste něco jiného: Letáčky v obchodních centrech, emailový marketing, sponzoring a pochopitelně sociální sítě. Co je nejdůležitější – MĚŘTE VÝSLEDKY svých pokusů. Pokud to neděláte, hrajete jen jednu velmi drahou tipovací hru.
-th-