V marketingu je stále více úkolů automatizovaných, a právě díky tomu musí mít dnešní marketér tomu odpovídající dovednosti. Platí to dvojnásob v oblasti B2B. O které…
Stohy byly už popsány o tom, jak je důležité naslouchat zákazníkům.…
Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se…
Minulý týden Facebook oznámil zavedení hashtagů (#), nástroje používaného…
Na celém světě jsou 2,4 miliardy uživatelů internetu a jejich počet nadále…
Vytváření kvalitního obsahu vyžaduje trpělivost, plánování a praxi. A to,…
Analýza konkurence je velmi komplexní činnost, která nikdy nekončí.…
Máme být na XYZ? A neměli bychom být také na ABC? A co ta nejnovější síť, o…
Principem content marketingu je příprava obsahu, který bude co nejvíce…
V posledních letech došlo k velké změně ve způsobu, jak lidé komunikují a…
Existují slova, která pomáhají iniciovat komunikaci se zákazníky. Některé…
Denně jsme vystaveni tisícům značek, aniž bychom si to vůbec uvědomovali.…
Chcete vědět tajemství, jak zajistit větší viditelnost produktu pro…