Malé firmy mají celou řadu výmluv, proč by neměly investovat do marketingových nástrojů. Jde však o mýty, o iluze, ze kterých se časem stává realita v důsledku…
V marketingu je stále více úkolů automatizovaných, a právě díky tomu musí…
Stohy byly už popsány o tom, jak je důležité naslouchat zákazníkům.…
Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se…
Minulý týden Facebook oznámil zavedení hashtagů (#), nástroje používaného…
Na celém světě jsou 2,4 miliardy uživatelů internetu a jejich počet nadále…
Vytváření kvalitního obsahu vyžaduje trpělivost, plánování a praxi. A to,…
Analýza konkurence je velmi komplexní činnost, která nikdy nekončí.…
Máme být na XYZ? A neměli bychom být také na ABC? A co ta nejnovější síť, o…
Principem content marketingu je příprava obsahu, který bude co nejvíce…
V posledních letech došlo k velké změně ve způsobu, jak lidé komunikují a…
Existují slova, která pomáhají iniciovat komunikaci se zákazníky. Některé…
Denně jsme vystaveni tisícům značek, aniž bychom si to vůbec uvědomovali.…