Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Růst investic do IT v roce 2010 byl nečekaně velký

Nový průzkum IDC ukázal, že loňské celosvětové výdaje na informační technologie vzrostly meziročně o 8 % až na 1,5 bilionů…

Unilever plánuje zvýšení výdajů na reklamu a marketing

Unilever plánuje zvýšení výdajů na reklamu a marketing

Unilever zvyšuje v roce 2011 své výdaje na promotion o…

Méně automatizace znamená více spokojených zákazníků

Článek v rámci předplatného Méně automatizace znamená více spokojených zákazníků

Nová studie J.D. Power & Associates prokázala, že z&…

Microsoft za posledních 10 let: Nové produkty vs. starý marketing

Článek v rámci předplatného Microsoft za posledních 10 let: Nové produkty vs. starý marketing

Microsoft býval známý tím, že dokázal…

Analýza neuplatněných věrnostních bodů

Článek v rámci předplatného Analýza neuplatněných věrnostních bodů

Marketéři doposud zkoumali především informace o využ&…

Ustrnuly reklamní agentury v roli prodejců?

Ustrnuly reklamní agentury v roli prodejců?

Reklamní agentury si jsou stále více podobné.…

Agentura hledá talenty na Twitteru

Agentura hledá talenty na Twitteru

Americká reklamní agentura Campbell Mithun se rozhodla vybrat…

Starbucks mění logo

Článek v rámci předplatného Starbucks mění logo

Největší světový řetězec kaváren –…

Zadavatelé průzkumů trhu chtějí kvalitnější služby

Zadavatelé průzkumů trhu chtějí kvalitnější služby

Přední zadavatelé průzkumů trhu v České republice ž&…

Dominantní postavení Googlu Francii (zatím) nevadí

Článek v rámci předplatného Dominantní postavení Googlu Francii (zatím) nevadí

Francouzský antimonopolní regulátor trhu dospěl k z&…

2012: Plné ozdravení reklamního trhu

Článek v rámci předplatného 2012: Plné ozdravení reklamního trhu

Globální reklamní trh se do roku 2012 plně ozdrav&…

Britský Telegraph uvažuje o placeném obsahu webu

Článek v rámci předplatného Britský Telegraph uvažuje o placeném obsahu webu

Britská mediální skupina Telegraph Media Group (TMG) -…

Globální trh mobilní reklamy má být do pěti let desetkrát větší

Článek v rámci předplatného Globální trh mobilní reklamy má být do pěti let desetkrát větší

Příjmy z prodeje mobilní reklamy se do roku 2015 zdesetin&…

Výpis 417429 z celkem 687