S rostoucí množstvím spotřebitelských dat mají společnosti o svých zákaznících více informací než kdy jindy. To však neznamená, že skutečně rozumí tomu, co tito…
Mnoho podnikatelů nemá úplný přehled o tom, co zahrnuje marketing produktů…
Poslední měsíce trh zaznamenal obrovský nárůst v používání digitálních a…
Daty jsme se řídili ještě dříve, než se objevil digitální marketing a z …
Přečetli jste si všechny návody. Strávili jste nespočet hodin nad…
„Žijeme v bezprecedentní době.“ To je zřejmě věta, kterou jste už slyšeli…
Snižuje vaše organizace investice do programů a iniciativ na podporu…
Získávání nových zákazníků i udržování stávajících vztahů je obojí klíčové…
Jelikož řada marketérů pracuje v dnešní době z domova, bývá často náročné…
Čeká nás jeden z nejhorších ekonomických poklesů v novodobé historii.…
Většina marketérů je slepá. Produkují obsah a zprávy a doufají, že je najde…
Šok. Firmy, kterým se 12. března 2020 vyhlášením výjimečného stavu změnil…
Zatímco dříve museli obchodníci platit formou PPC (pay-per-click), brzy…