Jak na úspěšný content marketing

Ilustrační snímek

Obsahový (content) marketing je šikovný způsob, jak nenásilně přilákat zákazníky k tomu, že sami budou chtít číst, co publikujete. Server Allbusiness.com uvedl několik doporučení, jak toho dosáhnout a mít co nejvyšší počet čtenářů.

1) Obsahový marketing naplánujte

Vytvořte si šablonu, kterou budete používat během plánování obsahového marketingu. Ta by měla zahrnovat titulek, klíčová slova nebo fráze pro vyhledávače. Dále meta popisek, tedy krátký popis obsahu stránky, který se zobrazí ve vyhledávači a permalink, což je trvalý hypertextový odkaz.

2) Přemýšlejte nad konkurencí

Použijte Google AdWords a využijte Plánovač klíčových slov. Zjistěte, kolikrát je slovo nebo fráze, kterou chcete použít, vyhledáváno.

3) Výzkum klíčových slov

Mají slova nebo fráze, které jste vybrali, velkou konkurenci? Kolikrát za měsíc jsou vyhledávána? Zjistěte, co vám nejvíce vyhovuje a použijte to v meta popisku, permalinku a titulku.

4) Sepište příspěvek 

Váš příspěvek by měl mít od 400 do 700 slov. Použijte záhlaví, podkapitoly a odrážky, aby váš text byl co nejčitelnější. Na každých sto slov použijte přibližně jeden odkaz. Jeden by měl být přímo na váš web a zbytek na externí weby, výběr externích odkazů dobře promyslete.

Pobídněte čtenáře k akci. Můžete je vyzvat ke komentářům, nabídnout předplatné příspěvků nebo stažení části obsahu, demo vašeho produktu nebo zkušební verzi zdarma. Snažte se čtenáře udržet ve čtení. Užívejte aktivní jazyk a krátké věty.

5) Publikujte

Googe+ pomáhá s výsledky vyhledávání. Když vkládáte odkaz na váš příspěvek na Google+ použijte klíčová slova nebo fráze. To samé udělejte na Twitteru a LindekdInu. Pro čtenáře by mělo být snadné náš obsah sdílet na sociálních sítích skrze odkazy na každé straně vašeho webu.

Klíčová slova v textu jsou důležitá. Mějte ale na mysli, že stále píšete pro lidi a obsah musí být čtivý a ne zahlcen výhradně klíčovými slovy. Na prvním místě jsou vždy čtenáři.

-ka-

Zdroj: AllBusiness - americký server a komunita pro malé a střední podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje AllBusiness