Neotřelé kreativní způsoby pro úspěch na sociálních sítích

Ilustrační snímek

Práce na sociálních sítích se rychle stává rutinou. Přitom je však v rostoucí konkurenci stále těžší uspět. Právě proto je dobré přijít s něčím novým. Ale jak se ujistit, že to bude fungovat? Třeba pomocí několika inovativních rad portálu Socialmouths.

K testu titulků použijte Twitter

Titulek je důležitý: Podle studie American Press Institute nečte 6 z 10 lidí víc než titulky zpráv. Chcete-li, aby váš článek byl čtený, musíte mít velmi atraktivní upoutávku. A právě k tomu poslouží test na Twitteru.

Jak na to? Prostě vymyslete 2 různé verze titulků pro svůj článek. Pošlete obě formou tvítu v podobnou dobu, cca hodinu po sobě. Poté porovnejte výsledky a uvidíte, co mělo větší odezvu.

Použijte Facebook jako login

Totéž můžete udělat i s jinou sociální sítí, ale účet na Facebooku v tomto ohledu preferuje nadpoloviční většina uživatelů.

Lidé jsou již unavení z věčného vyplňování formulářů. Tohle možností jim proto ulehčíte život a zvýšíte pravděpodobnost, že na stránce půjdou dál (eventuálně realizuje svůj nákup).

Login přes Facebook navíc nabízí možnost dozvědět se informace o koníčcích a preferencích uživatelů. Díky tomu lze přizpůsobit jejich spotřebitelský prožitek.

Jako bonus se snižují bariéry sdílení vašeho obsahu – uživatel je totiž na sociální síti přihlášen, sdílení obsahu je pro něj snazší.

Použijte data o sociálním sdílení k nalezení konkurenceschopných témat

Jeden z efektivních způsobů, jak zaujmout publikum, je zjistit, které konkurenční články si vedly nejlépe. Pak prostě na dané téma napíšete ještě něco lepšího.

Počty sdílení zjistíte například pomocí bezplatného nástroje QuickSprout. Jednoduše vložíte URL článku, který by bylo vhodný i pro vaše publikum. Několik jich porovnejte a údaje vložte do tabulky. Získáte téma a pak už jen musíte být ještě trochu lepší: Můžete například rozpracovat nejčastější komentáře, nebo článek doplnit o video či lepší grafiku.

Nový článek můžete rozeslat těm, kteří o téma již v minulosti projevili zájem. Použijte k tomu TwitterSearch. Na výsledky vyhledání zadané fráze (název původního článku) můžete ze svého účtu na Twitteru rovnou odpovědět. Tím propagujete svůj nový článek.

-th-

Zdroj: SocialMouths - blog věnovaný marketingu na sociálních sítích
Zobrazit přehled článků ze zdroje SocialMouths