Silná konkurence si dnes žádá, aby všechny marketingové aktivity vedly k výsledkům. Vyčerpáte-li veškeré finanční prostředky na nákladných marketingových technikách, které se minou účinkem, připravujete se o možnost udělat dobrý dojem. Jsou to ty techniky, které nedokáží informovat, zasáhnout cílový trh nebo upoutat jeho pozornost. Těm je třeba se vyhnout.
Investujete-li značné sumy do marketingu jen proto, aby se vás zákazníci stále ptali, co vlastně prodáváte, děláte velmi drahou chybu. Soustřeďte se na to, co je základní - informovat zákazníky. Věnujte také pozornost nově vznikajícím trhům a inovacím, aby vaše marketingové úsilí bylo aktuální.
Ničeho nedosáhnete, nebudete-li rozumět cílovému trhu a zákaznickým skupinám. Nesnažte se napodobovat konkurenci, ale přicházet s vlastními kampaněmi. Dejte zákazníkům něco, podle čeho si vás zapamatují.
-kk-