První technologicky všestranná generace spotřebitelů

Dnešní mladí spotřebitelé využívají ve svém mladém věku více technologií pro spojení s ostatními lidmi, než kdokoli před nimi. Dokresluje to průzkum mezi pěti tisíci americkými a kanadskými uživateli internetu ve věku od 12 do 21 let provedený společností Forrester Research Inc.

87 procent patnáctiletých například běžně používá instant messaging a přibližně polovina respondentů ve věku od 12 do 14 let vlastní mobilní telefon. Marketéři tak mají před sebou generaci mladých lidí, pro které moderní komunikační technologie nejsou výhodou, ale kritickou součástí života.

„Tito spotřebitelé jsou ukázkou budoucnosti,“ říká viceprezident Forrester Research Chris Charron. „Firmy by se měli zaměřit na tuto mladou generaci pro inspiraci, jak navrhovat produkty a služby.“

Studie Forrester Research zároveň vyvrací mýtus o mladých spotřebitelích a odmítání reklamy. Mladí spotřebitelé jsou podle jejích závěrů otevření reklamě mnohem více než jejich rodiče.

-kk-

Article source CRM Today - Customer Relationship Management (CRM) news
Read more articles from CRM Today