K uvedené cílové skupině se úzce vztahuje tzv. syndrom KGOY (kids getting older younger). Dnešní děti jednoduše dopívají dříve. Zároveň existuje i tzv. trend moderního dětství, který spočívá v tom, že rodiče i společnost se k dětem chovají jako ke zralejším a mluví s nimi dospělejším způsobem. Samotní teenageři k působení komerčních sdělení na uvádějí:
- Jestli mi chceš nutit nějakou reklamu nebo značku, tak to udělej rychle a živě dříve, než se začnu nudit. - Pokud chceš ulovit moji pozornost, tak nějakou brutální nebo zábavnou formou. - Chceš-li mě fakt oblékat, tak prosím, ať to vypadá hodně sexy (holky), a proboha, ať je to hlavně pohodlné pro život (kluci). - Jestli ti mám alespoň trochu rozumět a věnovat ti vůbec pozornost, tak mluv ty. Ale mojí řečí. - A jestli chceš se mnou mluvit a nutit mi reklamu nebo nějaké ty značky, tak přijď ty za mnou.
Jeden z nejlepších momentů představují pro teenagery školní přestávky. „Top five“ dnešní mládeže zní podle výzkumu agentury **Synovate**: být v hospě, jít na pivo, dát si práska, posílat SMS a užívat si stolní fotbal. Nejotravnější částí dne je ranní vstávání. Nejméně oblíbenou postavou je učitel.
Závěry výzkumu dále naznačují, že mladí lidé mají rádi barevné noviny a časopisy a kladou důraz na obrázky. Rádi také vidí celebrity, ne každou však dokáží akceptovat. Chtějí-li značky být úspěšné, musí k této cílové skupině mluvit rovnoprávně