Virtuální akce jsou efektivním marketingovým nástrojem

Nová studie serveru marketingprofs.com a poskytovatele řešení pro virtuální setkávání ON24 přinesla překvapivé výsledky: 84 % účastníků virtuálních akcí „přizpůsobilo“ své konání jako přímý důsledek své účasti. 77 % si stáhlo dokumenty a informace o produktu, 48 % strávilo nějaký čas procházením knihoven, které byly uvedeny jako zdroje konference. 45 % účastníků využilo v průběhu virtuální akce možnost kontaktu přes sociální sítě nebo chat.

Studie „Praktičnost virtuálních akcí“ (The Practicalities of Virtual Events) vychází z online průzkumu u 253 profesionálů z marketingu v období od prosince do března tohoto roku.

Kromě výše uvedených zajímavých výsledků se navíc ukázalo, že celých 19 % účastníků virtuálních konferencí posléze přímo zkontaktovalo prodejce výrobku.

-th-

Article source BtoB Magazine - B-to-B marketing
Read more articles from BtoB Magazine