PRM je třeba pozvednout na další úroveň. Původní úroveň byla o řízení vztahů s partnery, úroveň budoucí musí být o posilování partnerů. Partnerům je třeba dát nástroje pro to, aby se stali úspěšnějšími, nikoli je pouze sledovat a kontrolovat. Výsledná úroveň by pak měla představovat spolupráci s partnery na prodeji a poskytování služeb zákazníkům. Důležité je soustředit se na integraci jednotlivých obchodních kanálů, aby pak zákazník mohl zvolit ten, který mu nejvíce vyhovuje.
Pochopit je třeba také to, že každý kanál má individuální potřeby. Nový systém PRM by tedy měl zahrnovat web, přímý a dealerský prodej. Zákazník by měl mít možnost objednat si zboží na webové stránce výrobce, z níž by byla objednávka odeslána příslušnému dealerovi k vyřízení. Výsledkem by tedy měl být výrobce a dealer spolupracující na obchodování s koncovým zákazníkem. Výrobci sice vlastní továrny, vztahy se zákazníky jsou ale doménou dealerů.