Pokud něco děláte dostatečně dlouho, nutně si vytvoříte určité navyklé rutiny. A nevyhnete se tomu ani v obchodu. Není ale od věci se čas od času zastavit a zamyslet…
Co dělat, aby člověk uspěl v obchodu? Existují obecné kvality, které…
V marketingu je stále více úkolů automatizovaných, a právě díky tomu musí…
Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se…
Upřímně řečeno, pozice pracovníků v kontaktním centru není záviděníhodná.…
Představa úspěšné obchodní firmy záleží na úspěšném prodeji zákazníkům. K …
Portál Inc.com se pokusil vybrat ty nejdůležitější charakteristiky, které…
V poslední době se často objevovaly diskuze o tom, zda lepším prodejcem…
V roce 2012 dosahovalo prodejních cílů v některých firmách pouhých 35 %…
Někdy náznak katastrofy může ve skutečnosti znamenat něco úplně jiného.…
Obchodníci jsou nejproduktivnější, když jsou dobře naladění a spokojení.…
Prodejci bývají individualističtí, svobodomyslní lidé. Proto leckdy není…