Zaměstnanci v první linii mají ve firmě jedinečnou pozici. Vidí chování zákazníka i zaměstnavatele a často se jim…
Řízení obchodníků je práce na plný úvazek. Je třeba, aby znali aktuální…
Odpověď na otázku položenou v titulku zní ano. Kdy to ale budete vědět…
Marketingový plán je pro firmu důležitý i v mimo marketingové oddělení.…
Výroční zpráva představuje ideální prostor k prezentaci firmy investorské…
Dnešní spotřebitelé jsou bombardováni množstvím marketingových zpráv, které…
Zaměstnanci se nebudou snažit o poskytování kvalitních služeb zákazníkům…
Jaká část rozpočtu zákaznického střediska by měla být použita na…
Doby, kdy cena produktu odrážela pouze jeho kvalitu, minuly. Dnes je nutné…
Noví zákazníci jsou důležití. Neméně důležité je však správně řídit a…
Na nedávné konferenci o zákaznických střediscích pořádané v americkém…
Každý obchodní manažer se dopouští chyb. Článek však upozorňuje na tři…
Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a…