Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Posilte spokojenost zákazníků

Chcete-li zlepšit spokojenost zákazníků, inspirujte se způsoby, které publikovat server Callcentrehelper.com. 1) Trénujte své zaměstnance Nestačí, když jsou…

Článek v rámci předplatného 6 způsobů, jak zvýšit prodeje

Snižují se vaše prodeje? Zkuste následující rady, které publikoval…

Článek v rámci předplatného 6 způsobů, jak se stát skvělým obchodním manažerem

Myslíte, že skvělým obchodním manažerem se člověk musí narodit? Takoví lidé…

Co se obchodník může přiučit sledováním seriálu

Z amerického seriálu Orange is the new Black (seriál o hlavní hrdince a…

Ing. Pavel Friedrich, MBA

Individuální nebo firemní cíle - Co přinese více? (řízený experiment)

Také jste si už tolikrát kladli otázku, jak motivovat své obchodní zástupce…

Článek v rámci předplatného Cold calling může být zábavnější

Většina obchodníků nepovažuje cold calling, neboli první telefonní kontakt…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak povzbudit obchodníky k hledání nových klientů

Nemají vaši prodejci rádi telefonování novým klientům? Zamyslete se nad…

Rady pro začínající podnikatele

Začínáte podnikat? Server Inc.com přinesl informace o tom, na co se…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Problematika výkonnosti obchodních zástupců a prodejců aneb zásady úspěšného prodeje - 3. díl

Tento článek je součástí širší studie a následné úvahy, která se zaměřuje…

Staňte se skvělým vedoucím obchodního týmu

Vedete-li obchodní tým, jeho členové by pro vás měli být na prvním místě.…

Článek v rámci předplatného Sedm tipů pro lepší volání naslepo

Používáte během získávání nových zákazníků cold calling? Server Callcentre.…

Článek v rámci předplatného Průvodce stolováním spojeným s networkingem

Jídlo, které je spojeno s networkingovým záměrem, není pouhým útěkem z…

Jak lépe řídit call centrum

Investovat nejvíc peněz, času a energie do techniky se nevyplácí.…

Výpis 105117 z celkem 219