Během telefonního rozhovoru s klienty byste se měli vyvarovat určitým typům…
Zákazníka byste si měli vážit. Znamená to, že s ním budete mluvit…
Toto heslo v našich zemepisných šírkach prestalo platiť niekedy so zánikom…
Zanechání zprávy v hlasové schánce může některým prodejcům připadat…
Jedním z důležitých předpokladů obchodního úspěchu je zlepšování zkušenosti…
Většina obchodníků je ráda za každého zákazníka. Někteří zákazníci se…
Chcete-li úspěšně prodávat, musíte být ke svým zákazníkům féroví a…
Komplimenty mohou zlepšit vaše obchody. Dejte si ale pozor, neupřímnost…
Nejlepší způsob, jak být úspěšný v prodejích, je co nejlépe poznat své…
Přemýšlíte, zda se vám vyplatí obchodování s některým z vašich zákazníků?…
Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server…
Chcete být o krok napřed před konkurencí? Nezapomínejte na důležitou…