Většina firem usiluje v rámci svého zákaznického servisu o spokojenost zákazníků. Ve skutečnosti by však měla usilovat spíše o loajalitu. Spokojenost a loajalita…
Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět…
V moderním managementu předpokládáme, že dobré služby se vyplatí. Článek se…
Samoobsluha má v sobě potenciál pro to, aby zákazníkům poskytla větší…
V několika posledních letech zaváděly podniky systémy pro řízení vztahů se…
Prodejci podnikového softwaru horečně vydávají produkty, které by podnikům…
Představte si, že mrzne a trubky vašeho topení jsou ještě chladnější než…
Ať už firmy preferují při komunikaci se zákazníky jakékoli médium, médiem,…
To, co dělí dobrý zákaznický servis od lepšího je v dnešní době rychlost.…
Zkratka SOUL v tomoto případě znamená Service on Unbelievable Levels tedy…
Selhalo CRM jako metoda? Ve svých počátcích bylo spíše zklamáním, ale díky…
K nelibosti firem často vedou nákladné CRM aktivity spíše než k hladké…