Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Spokojenost není loajalita

Většina firem usiluje v rámci svého zákaznického servisu o spokojenost zákazníků. Ve skutečnosti by však měla usilovat spíše o loajalitu. Spokojenost a loajalita…

Chtějte více

Chtějte více

Většina obchodníků by udělala cokoli, jen aby nemusela zvýšit ceny svých…

O hodnotě rozhoduje zákazník

Článek v rámci předplatného O hodnotě rozhoduje zákazník

Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět…

Dobrý zákaznický servis se vyplatí

Dobrý zákaznický servis se vyplatí

V moderním managementu předpokládáme, že dobré služby se vyplatí. Článek se…

Tomu říkáte zákaznický servis?

Tomu říkáte zákaznický servis?

Samoobsluha má v sobě potenciál pro to, aby zákazníkům poskytla větší…

Návrat zákaznických služeb?

Článek v rámci předplatného Návrat zákaznických služeb?

V několika posledních letech zaváděly podniky systémy pro řízení vztahů se…

Prediktivní zákaznický servis - nedotčený zlatý důl

Článek v rámci předplatného Prediktivní zákaznický servis - nedotčený zlatý důl

Prodejci podnikového softwaru horečně vydávají produkty, které by podnikům…

7 tipů pro doživotní přízeň zákazníků

7 tipů pro doživotní přízeň zákazníků

Představte si, že mrzne a trubky vašeho topení jsou ještě chladnější než…

Řízení vztahů se zákazníky prostřednictvím e-mailu

Řízení vztahů se zákazníky prostřednictvím e-mailu

Ať už firmy preferují při komunikaci se zákazníky jakékoli médium, médiem,…

Dobrý a ještě lepší zákaznický servis

Článek v rámci předplatného Dobrý a ještě lepší zákaznický servis

To, co dělí dobrý zákaznický servis od lepšího je v dnešní době rychlost.…

Zákaznické služby - lepší a efektivnější

Článek v rámci předplatného Zákaznické služby - lepší a efektivnější

Zkratka SOUL v tomoto případě znamená Service on Unbelievable Levels tedy…

Je CRM k ničemu?

Článek v rámci předplatného Je CRM k ničemu?

Selhalo CRM jako metoda? Ve svých počátcích bylo spíše zklamáním, ale díky…

Sorry, zrovna nám to tady spadlo... aneb Sprostá slova v CRM

Článek v rámci předplatného Sorry, zrovna nám to tady spadlo... aneb Sprostá slova v CRM

K nelibosti firem často vedou nákladné CRM aktivity spíše než k hladké…

Výpis 430442 z celkem 445