Zboží bylo doručeno. Teď je na čase zajistit si loajalitu zákazníka a příležitost s ním znovu obchodovat. Jak na to?
- Zeptejte se, kdy se můžete ozvat.
- Ujistěte se, že klient dostal to, co jste slíbili.
- Najděte způsob, jak mu znovu pomoci, i když to nebude znamenat další obchody. Třeba zašlete zajímavý článek.
- Když je to možné, sežeňte mu zakázky.
- Sdílejte jakékoliv informace, které by zákazníkovi mohly usnadnit práci.
- Informujte ho o nejnovějších trendech a informacích o konkurenci.
- Zajímejte se o jeho odvětví.
- Dejte mu na sebe kontakt, klidně i soukromé telefonní číslo.
- Jasně ukažte, že jste ochoten pro zákazníka udělat něco navíc.
- Udělejte si systém ke třídění informací o klientech.
- Pokuste se stále přidávat hodnotu, i když je zákazník spokojený. Dobře mu naslouchejte, abyste věděli, co pro něj tu hodnotu opravdu má.
- Ptejte se klientů na jejich produkty, na nové lidi, pobočky, atd.
- Dejte najevo, že u vás jsou pro ně dveře otevřené. Říkejte jim o plánech vaší firmy, co se připravuje, jaké služby budete dále nabízet, apod.
-th-