Tento seznam přinesl Forbes.com.
Hřích první: Ohrožení zdraví nebo životů klientů
Jestliže nabízíte nebezpečné produkty nebo vystavíte zákazníky jakýmkoliv způsobem nebezpečí, klienti vám to nikdy neodpustí.
Hřích druhý: Neschopnost přiznat chybu
Firma by se měla z chyb poučit a zákazníka, který na nějakou chybu upozorní, naopak odměnit. Společnosti neschopné uznat chybu mají lidé obzvlášť v nelibosti.
Hřích třetí: Lhaní
Lhát zákazníkovi prostě a jednoduše nikdy nesmíte, protože tak navždy ztratíte důvěryhodnost.
Hřích čtvrtý: Okradení zákazníka
Jestliže nepřiznáte klientovi odškodnění, které mu objektivně náleží, nebo po něm chcete zaplatit něco, za co platit nemá, podepisujete si tím takříkajíc ortel smrti.
Hřích pátý: Špatné zacházení se zaměstnanci
Mnozí zaměstnavatelé silně podceňují, do jaké míry klienti vnímají, jak se firma chová ke svým zaměstnancům.
Hřích šestý: Rasismus, sexismus nebo extremismus
Jakýkoliv projev výše uvedených nepřijatelných postojů znamená navždy konečnou pro velké množství klientů.
Hřích sedmý: Porušení soukromí
Vypuštění nebo ztráta citlivých dat, porušení práva na soukromí jednotlivce, nepřípustný zásah do soukromí klientů. To vše je dnes již velmi citlivé téma, které mnozí lidé vnímají velmi silně.
-mm-