Content inteligence v zákaznických službách

Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování kvality zákaznických středisek. Technologie založené na content inteligenci (řízení obsahu) dokáží v reálném čase inteligentně pracovat s multimediálními informacemi. Rozpoznávají obsah komunikace, čímž dovolují lépe porozumět zákaznickým požadavkům.

Technologie porozumění obsahu umožňuje automaticky sledovat a identifikovat příbuzná témata a vytvářet tzv. klastry. Nerozpoznává jednotlivá slova, ale celý kontext. Je vhodná zejména pro kontaktní centra, která produkují obrovské množství informací a jsou zatížena velkým tlakem na efektivitu provozu.

Content inteligence umí také vizualizovat skryté souvislosti v reálném čase. Pomáhá odhalovat například příčiny nárůstu hovorů, e-mailů apod. a rychle a adekvátně reagovat.

-kk-

Zdroj: Marketing & Media - zpravodajský server týdeníku Marketing & Media
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing & Media