Jak by měl vypadat ideální zákaznický servis?

Na zákaznický servis se dá podívat z různých úhlů. Ať už považujete za nejdůležitější efektivitu, rychlost, zkušenost klienta nebo přínos pro obchod, každý má tak trochu jinou definici toho, jak by měla ideální zákaznická péče vypadat. Někdy je ale nutné najít definici, na které se všichni shodneme.

Ilustrační snímek

Přinášíme vám citáty odborníků z oblasti zákaznického servisu, které komentují, jak by měl zákaznický servis vypadat.

Server Call Centre Helper oslovil své spolupracovníky z řad jednotlivců i firem, aby v krátkosti definovali ideální zákaznický servis. Zde jsou jejich poznatky:

  • Je neviditelný. Vypadá, jako by vůbec nebyl, protože jej nikdy nepotřebujete. – James Lawther
  • Naslouchat a reagovat. Dobrá zákaznická péče je o naslouchání a následné reakci způsobem, který si klient vybral a který mu vyhovuje. - Sytel
  • Dvojitý úsměv. Skvělý zákaznický servis má podobu dvojitého úsměvu – jeden je na tváři toho, kdo jej poskytuje, a druhý na tváři toho, kdo jej využívá. – Rostrvm Solutions
  • Dobrý zákaznický servis = poskytování konzistentních zkušeností napříč všemi kanály a kontaktními body i napříč časem, a to skrz využití dat ze všech proběhlých interakcí. – NICE
  • Zákazník je vždy první. Zákazník vždy na prvním místě: Opravte to, co brání klientovi používat váš produkt. Stejně jako v supermarketu přestaňte dělat cokoliv, co zrovna děláte, abyste ukázali, kde jsou vajíčka. – The Forum
  • Napoprvé správně. Správně napoprvé, vždy efektivní, konzistentní a minimálně zatěžující pro zákazníka. – CallMiner
  • Předvídání potřeb klienta. Hodnota skvělé zákaznické péče spočívá v účinných vhledech, autentické komunikaci a proaktivním předvídání potřeb klienta. – Zendesk
  • Spokojení pracovníci. Dobrý zákaznický servis znamená umět mluvit i naslouchat. Šťastní zaměstnanci znějí šťastně, jsou klidní a navazují lepší vztahy s klienty. – Jabra

-mm-

Zdroj: Call Centre Helper - britský online týdeník věnovaný call centrům
Zobrazit přehled článků ze zdroje Call Centre Helper