Přinášíme vám citáty odborníků z oblasti zákaznického servisu, které komentují, jak by měl zákaznický servis vypadat.
Server Call Centre Helper oslovil své spolupracovníky z řad jednotlivců i firem, aby v krátkosti definovali ideální zákaznický servis. Zde jsou jejich poznatky:
- Je neviditelný. Vypadá, jako by vůbec nebyl, protože jej nikdy nepotřebujete. – James Lawther
- Naslouchat a reagovat. Dobrá zákaznická péče je o naslouchání a následné reakci způsobem, který si klient vybral a který mu vyhovuje. - Sytel
- Dvojitý úsměv. Skvělý zákaznický servis má podobu dvojitého úsměvu – jeden je na tváři toho, kdo jej poskytuje, a druhý na tváři toho, kdo jej využívá. – Rostrvm Solutions
- Dobrý zákaznický servis = poskytování konzistentních zkušeností napříč všemi kanály a kontaktními body i napříč časem, a to skrz využití dat ze všech proběhlých interakcí. – NICE
- Zákazník je vždy první. Zákazník vždy na prvním místě: Opravte to, co brání klientovi používat váš produkt. Stejně jako v supermarketu přestaňte dělat cokoliv, co zrovna děláte, abyste ukázali, kde jsou vajíčka. – The Forum
- Napoprvé správně. Správně napoprvé, vždy efektivní, konzistentní a minimálně zatěžující pro zákazníka. – CallMiner
- Předvídání potřeb klienta. Hodnota skvělé zákaznické péče spočívá v účinných vhledech, autentické komunikaci a proaktivním předvídání potřeb klienta. – Zendesk
- Spokojení pracovníci. Dobrý zákaznický servis znamená umět mluvit i naslouchat. Šťastní zaměstnanci znějí šťastně, jsou klidní a navazují lepší vztahy s klienty. – Jabra
-mm-