Jak nemá vypadat zákaznický servis: Pět nejčastějších a nejzásadnějších chyb

Manažeři, pod které spadá zákaznický servis, často nedokáží rozpoznat, že nějaký specifický problém je důsledkem hlubší systémové chyby, která v daném systému zákaznické péče přetrvává. Řešením dílčích problémů se tak dosáhne pouze kosmetických úprav a dříve nebo později se daná systémová chyba může projevit jinde. Zde je pět nejčastějších a opomíjených chyb v systému zákaznického servisu.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.