Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak pomoci vašemu obchodnímu týmu prodávat chytřeji a zvýšit prodej?

Odborníci na prodej se na začátku své kariéry učí, že pokud chtějí vydělat slušné peníze, musí kontaktovat co nejvíce lidí. Tento étos způsobuje, že mnoho prodejních…

Článek v rámci předplatného Zapracujte na reputaci vaší značky. Zde jsou 3 tipy, jak na to

Vaše pověst je ovlivněna mnoha faktory, včetně primárních marketingových…

Článek v rámci předplatného Kreativita a zákaznická zkušenost – klíč ke znovuzapojení zákazníků po pandemii?

Nový britský výzkum naznačuje, že nastal čas změnit náš pohled na roli a…

Článek v rámci předplatného 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (4/4)

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…

Článek v rámci předplatného 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (3/4)

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…

Článek v rámci předplatného 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (2/4)

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…

Článek v rámci předplatného 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (1/4)

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…

Článek v rámci předplatného 6 způsobů, jak COVID-19 změnil omnichannel marketing

Schopnost organizací úspěšně vytěžovat marketingové kanály napříč celým…

Článek v rámci předplatného Tři tipy, jak jednat s klienty při přechodu do „nového normálu“

Moc často od klientů neuslyšíte, co jste udělali dobře. Zato budete ta…

Článek v rámci předplatného Brian Tracy: Jak být úspěšným obchodníkem při práci na dálku?

Trend společností, které nabízí práci na dálku zaměstnancům vzrostl téměř o…

Článek v rámci předplatného Studie: Jste připraveni utužit si vztahy a spokojenost vašich B2B zákazníků?

V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky…

Článek v rámci předplatného Robot v zákaznickém servisu člověka nenahradí, nezmění to ani pandemie

Poslední měsíce trh zaznamenal obrovský nárůst v používání digitálních a…

Článek v rámci předplatného COVID-19 mění nákupní chování cílových skupin zákazníků

„Žijeme v bezprecedentní době.“ To je zřejmě věta, kterou jste už slyšeli…

Výpis 6678 z celkem 600