Kontaktování potenciálních zákazníků po telefonu je běžnou praxí u většiny obchodních odvětví. Ať už je vaším cílem přímo prodej po telefonu, a věnujete se tedy…
Práce s klienty v první linii v rámci zákaznického servisu je specifická a…
Prodej po telefonu je jednou z nejtěžších obchodních disciplín. Telefon ale…
Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu,…
Udržení vaší stávající klientely je vedle hledání nových obchodních…
Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní…
Začal nový rok a je čas začít aktivně pracovat na předsevzetích, která jsme…
Zákaznický servis se neustále vyvíjí. Mimo jiné přibývají i komunikační…
Práce v zákaznickém servisu je specifická a klade na pracovníky určité…
Komunikace obchodníka nebo pracovníka zákaznického servisu s klientem by se…
Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může…
Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro…
Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty.…