Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Vybudujte si sebevědomí v telefonním prodeji v 5 krocích

Kontaktování potenciálních zákazníků po telefonu je běžnou praxí u většiny obchodních odvětví. Ať už je vaším cílem přímo prodej po telefonu, a věnujete se tedy…

Článek v rámci předplatného Šest důležitých vlastností pracovníka zákaznického servisu

Práce s klienty v první linii v rámci zákaznického servisu je specifická a…

Článek v rámci předplatného Prodej po telefonu: Jak zaujmout klienta v první větě

Prodej po telefonu je jednou z nejtěžších obchodních disciplín. Telefon ale…

Článek v rámci předplatného Tři znamení, že váš systém zákaznické péče nefunguje

Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu,…

Článek v rámci předplatného Kroky k udržení top klientů

Udržení vaší stávající klientely je vedle hledání nových obchodních…

Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019

Článek v rámci předplatného icon Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019

Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní…

Článek v rámci předplatného 4 předsevzetí kontaktních center pro rok 2019

Začal nový rok a je čas začít aktivně pracovat na předsevzetích, která jsme…

Článek v rámci předplatného Jak by měl vypadat ideální chat mezi klientem a firmou

Zákaznický servis se neustále vyvíjí. Mimo jiné přibývají i komunikační…

Článek v rámci předplatného Šest vlastností dobrého pracovníka zákaznického servisu

Práce v zákaznickém servisu je specifická a klade na pracovníky určité…

Článek v rámci předplatného Jak si získat důvěru klienta po telefonu

Komunikace obchodníka nebo pracovníka zákaznického servisu s klientem by se…

Článek v rámci předplatného Naučte se rozpoznat, že chce klient odejít

Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může…

Článek v rámci předplatného Zákaznický servis, který si klienti zamilují

Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro…

Pět nejhorších mýtů o zákaznickém servisu s fatálními následky

Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty.…

Výpis 105117 z celkem 598