Náctiletí jsou mnohem více propojení přes sítě než starší věkové skupiny. Zvládají multi-tasking, přeskakují od jednoho zařízení k druhému a mají problém důvěřovat…
Portál PR Daily identifikoval 5 činností, které jsou typické pro úspěšný…
Podle nového britského výzkumu společnosti Accenture ztrácí firmy loajální…
Dříve neznámý produkt se přes noc může stát hitem. Nezbytností, bez které…
Mnoho značek již neuromarketing vyzkoušelo, ale zpravidla se tím moc…
Konkláve kardinálů před několika hodinami zvolilo novým papežem kardinála…
Tři ze čtyř lidí uvádí, že pokud je značka bude bombardovat e-maily,…
Nákupní chování se mění skoro stejně rychle, jako vznikají nové…
Společnost Facebook oznámila řadu změn, které budou mít na sociální…
Ani perfektní demografické údaje nezaručí, že vám marketing bude fungovat.…
KFC ve Velké Británii zkouší novou aplikaci, která umožňuje zákazníkovi…
Kurt Vonnegut do úvodu jedné ze svých knih napsal osm rad pro kreativní…
Dánská Lego Group vyžaduje po seniorním managementu, aby složili zkoušku ze…