Nový výzkum společnosti Kantar zjistil, že marketingoví pracovníci nadhodnocují dopad faktorů, jako je značka, výkon a multimédia. Naopak podceňují kreativitu a…
Influencer marketing má potenciál nabídnout velkou efektivitu a návratnost…
Nová platforma Tutorials poskytuje lekce o tom, jak používat různé…
V tomto období možná i ve vaší firmě stále přetrvává potřeba distanční…
Mileniálové jsou považováni za finančně nedisciplinované jedince, kteří své…
S rostoucí množstvím spotřebitelských dat mají společnosti o svých…
Mnoho podnikatelů nemá úplný přehled o tom, co zahrnuje marketing produktů…
Daty jsme se řídili ještě dříve, než se objevil digitální marketing a z …
Přečetli jste si všechny návody. Strávili jste nespočet hodin nad…
„Žijeme v bezprecedentní době.“ To je zřejmě věta, kterou jste už slyšeli…
Získávání nových zákazníků i udržování stávajících vztahů je obojí klíčové…
Jelikož řada marketérů pracuje v dnešní době z domova, bývá často náročné…
Čeká nás jeden z nejhorších ekonomických poklesů v novodobé historii.…