Více než polovina českých zákazníků hrozí ztrátou loajality kvůli frustraci ze špatně nastavených a zastaralých automatizovaných systémů firemních call center. Z…
Projekty implementace technologie CRM zůstávají pro mnoho firem zdrojem…
Objem celosvětových příjmů v oblasti softwaru pro řízení vztahů se…
Osobní prodej zažil loni v Česku úspěšný rok. Devíti obchodním společnostem…
Měření efektivity marketingu pomáhá být efektivní zejména tam, kde…
V Evropě existuje výrazná propast mezi očekáváním zákazníků ohledně…
V období ekonomické recese se zákazníci začínají orientovat na hodnoty,…
Když chce firma ušetřit, často sahá komezení nákladů na marketing. Je ale…
Začátek roku je vhodnou dobou pro zamyšlení nad marketingem a prioritami do…
Americká marketingová asociace (AMA) odhalila novou definici marketingu.…
Podle odhadů společnosti ZenithOptimedia vzrostou v příštím roce výdaje na…