Marketingoví manažeři neustále dokola tvrdí, že značky jsou investicí a jako k investicím je nutno k nim přistupovat. Proto společnosti do marketingu a značek dávají…
Dnešní obchod staví svůj hon za spotřebitelem na rozličných věrnostních…
Spotřebitelé se stále více seznamují s technikami marketingu a budování…
Stav úspěchu - skvělá tvůrčí atmosféra v týmech, rostoucí produktivita,…
Zákaznická střediska zaznamenala v posledních letech výrazné změny a stejně…
Nedávná zvláštní zpráva serveru CRM Daily se zaměřila na problematiku…
Problém neúspěchu CRM aktivit nespočívá ani tak v technologiích nebo…
Využívání automatizovaného interaktivního systému zákaznické podpory (IVR)…
Zdá se, že jen málo firem má pro případ vylepšování svého CRM systému…
V roce 2001 bylo vynaloženo 6,7 miliardy dolarů na CRM software. Firmy však…
S tím, jak se CRM dostává do další fáze vývoje, objevují se na scéně nové…
Stále více společností shledává, že využití hostovaných CRM technologií je…