Výpis veřejných kurzů EduCity

Veřejné kurzy

 
14.5.2025
4 800 Kč + 21% DPH
Butovická 20, Workshoperie, 15000 Praha
 
 
1 den
 
Praha
 
21.5.2025
4 800 Kč + 21% DPH
Butovická 20, Workshoperie, 15000 Praha
 
 
1 den
 
Praha

Výpis kurzů na míru EduCity

Kurzy na míru

Cíle získat a zdokonalit znalosti a dovednosti potřebné k úspěšnému prodeji položit základy k vytvoření profesionálních návyků pro úspěšnou práci…
Cíle posilnit porozumění nutnosti zákaznické orientace pracovníků, kteří přicházejí do kontaktu se zákazníkem zdokonalit se v přesném, věcném a…
Cíle zdokonalit obchodní zástupce v efektivní komunikaci se zákazníky prostřednictvím telefonu naučit účastníky využívat na zákazníka orientované…
Cíle identifikovat rezervy ve využívaní času a zvládnout techniky plánování času, které účastníkům umožní dosáhnout vyšší výkon zdokonalit…
Cíle představit ucelený komplex poznatků z oblasti vyjednávání rozvinout dovednosti potřebné pro kvalitní přípravu, efektivní argumentaci a…
Cíle uvědomit si, co od vedoucího očekávají obchodní zástupci zdokonalit se ve stanovování cílů a tvorby plánů prodeje naučit se identifikovat…
Cíle uvědomit si důležitost tréninku a koučování obchodních zástupců naučit se techniky tréninku a poskytování zpětné vazby formou pozitivního…
Cíle prohloubit a vylepšit komunikační dovednosti potřebné pro komunikaci s kolegy i klienty uvědomit si důležitost zpětné vazby jako prevence…
Cíle zvládnou postupy, které vytvářejí větší přesvědčivost v osobní komunikaci zdokonalit řečnické dovednosti i působení jednotlivce jako celku v…
Cíle zdokonalit schopnosti pracovníků v komunikaci s kolegy, podřízenými a nadřízenými vylepšit se v řešení konkrétních komunikačních situací…
Cíle rozvinout schopnost manažerů profesionálně prezentovat nacvičit přípravu prezentace (jednoduchá, logická, přesvědčivá) naučit účastníky…
Cíle pochopit filozofii a prakticky zvládnout nástroje projektového managementu z pozice vedoucích a členů projektových týmů vytvořit předpoklady…
TQM I. a Six Sigma - Plánování zlepšování TQM II. a Six Sigma - Postupy zlepšování   Cíle na konkrétních příkladech zprostředkovat porozumění a…
Cíle zdokonalit postupy a techniky, které účastníkům umožní lépe využívat pracovní čas rozvinout schopnosti účastníků určovat priority úkolů na…
Cíle zvládnout efektivně připravit a vést pracovní porady rozvinout sociální dovednosti potřebné k vedení diskuse tak, aby směřovala ke stanoveným…
Cíle zdokonalit se ve vedení hodnotícího rozhovoru zlepšit se v aktivním naslouchání a v přiměřené reakci na námitky spolupracovníků zvládnout…
Cíle zvládnout identifikaci a vyhodnocování problémových oblastí koučovaných vylepšit nebo získat dovednosti pro dávání efektivní zpětné vazby…
Cíle zdokonalit se v telefonickém kontaktu, neboť je vizitkou firmy příprava na standardní rozhovory naučit se jednat s nepříjemnými zákazníky…
Cíle pomáhat účastníkům k porozumění a schopnosti implementovat metody reengineeringu jako nástroje radikálního zvyšování efektivnosti a kvality…
Cíle účastníci kurzu získají přehled o postupech, nástrojích a praktických přínosech metodiky „Six sigma" účastníci si na konkrétních příkladech…
Cíle Poskytnout efektivní postupy a posilnit schopnost zavádět do praxe metody vytváření zákaznicky orientovaného procesního modelu organizace…
Kurzy projektového řízení lze realizovat prezenční i online formou. Cíle pochopení filozofie a praktické zvládnutí nástrojů projektového…
Cíle Pomoci účastníkům hlouběji porozumět principům a nástrojům týmové práce a být schopni je aplikovat ve své organizaci jako součást metod…
Cíle * zdokonalit dovednosti účastníků ve vedení týmů zlepšování kvality * standardizovat metodiku týmového řešení problémů a úkolů jako součást…
Cíle Poskytnout vedoucím týmů znalosti o neustálém zlepšovaní, jeho postupech a nástrojích. Přesvědčit vedoucí týmů o potřebě a smyslu…
Cíle efektivní formou poskytnout vedoucím pracovníkům znalosti požadavků normy EN ISO 9001:2000 a ukázat, jaké praktické přínosy přináší jejich…
Cíle Objasnit hlavní zásady TPM a na praktických příkladech procvičit jejich aplikaci v praxi. Naplánovat další postupy uplatnění TPM v okruhu…
Cíle cílem kurzu je pomoci porozumět a prakticky využívat metodu přenášení požadavků zákazníků do podnikových procesů   Kurz je určen pro…
Cíle souladu s požadavky ISO 9001:2000 a ISO TS 16949 účastníci kurzu získají praktický návod k využití nástrojů identifikace a eliminace známých…
Cíle podat praktický návod k využití ověřených statistických metod řízení procesů se zaměřením na řešení praktických problémů aplikace SPC a…
Cíle osvojit si praktický návod k využití metody DOE - Design of Experiments ke zlepšování procesů a výrobků s využitím software MINITAB na…
Cíle podat  praktický návod na prověření kontrolních postupů používaných na zabezpečení kvality procesů, odvozených od nejnovějších doporučení…
Cíle osvojit si principy a praktické postupy hodnotové analýzy - zvyšování efektivity zabezpečením požadované funkce výrobku při nižších nákladech…
Cíle poskytnout vrcholovému a střednímu managementu porozumění a schopnosti využívat v praxi EFQM Excellence Model, metody a nástroje sebehodnocení…
Cíle V souladu s požadavky ISO/TS 16949 osvojení si metodiky a procvičení nástrojů pokročilého plánování kvality, které vede ke zlepšení a…
Cíle zdokonalit se nebo zvládnout techniku prvního kontaktu po telefonu zpracovat písemnou přípravu pro telefonický rozhovor, jehož cílem je …
Cíle dokázat udělat v úvodu obchodního jednání dobrý první dojem zvládnout první minuty obchodního jednání podle pravidel obchodní etikety naučit…
Cíle zaměřit pozornost obchodníků na potřeby zákazníků naučit obchodníky prezentovat produkt jako prostředek k naplnění potřeb a očekávání…
Cíle sestavit seznam nejčastěji se vyskytujících námitek zpracovat argumentaci na vybrané námitky intenzivním tréninkem zdokonalit techniku…
Cíle zpracovat standardní postupy vyhledávání zákazníků zpracovat nebo upravit kartu zákazníka identifikovat segmenty trhu a charakterizovat…
Cíle motivovat obchodní zástupce k systematickému a tvořivému plánování zpracovat standardní statistiku kontaktů, jednání, získaných objednávek a…
Cíle u obchodních zástupců dosáhnout porozumění pro sběr informací z terénu a jejich poskytování marketinkovému oddělení zvýšit u pracovníků…
Cíle zpracovat tvořivý návrh řešení konkrétního problému nebo úkolu zadaného objednavatelem zvládnout metodiku a některé nástroje tvořivého řešení…
Cíle * zvýšit finanční objem objednávek získaných obchodními skupinami * celkový rozvoj vedoucích obchodních skupin v řízení obchodní skupiny, plánování…
Cíle identifikovat osobní preferovaný styl řízení, uvědomit si jeho přednosti a také situace, pro které není/je vhodný seznámit se s různými styly…
Cíle naučit se používat metody rozvoje kreativního potenciálu a pravidelně rozvíjet kreativní dovednosti a potenciál svých spolupracovníků (např…
Cíle kurzu/prakticky orientovaného workshopu efektivní formou vysvětlit podstatu systému managementu kvality (SMK) a poskytnout postupy vytváření a…
Cíle analyzovat konkurenční prostředí firmy a jejich produktových skupin vytvořit akční plán pro zvýšení ziskovosti produktových skupin určením…
Cíle účastníci tréninku během hry PoleStar získají prakticky aplikovatelné postupy a na základě vlastní zkušenosti si ověří význam klíčových prvků…
Metody a nástroje identifikace rizik a nalezení slabých míst v procesech a systémech s cílem navrhnout opatření na jejich eliminaci nebo snížení…
Tréninky aplikace SPC v softwaru SPC pro Excel, SPC Six Sigma nebo s využitím jiného nástroje, který využívá klient, jako je Minitab®.   Podrobnější…
Cíle Získat metody a praktické nástroje pro spolupráci vysoce výkonných týmů, jejichž členové kvůli vzdálenosti nebo různému časovém režimu práce…
Cíle Poskytnout standardizovanou metodiku řešení problémů Global 8D (8 disciplín). Na vybraný problém z procesů firmy aplikovat týmovou metodiku…
Cíle Zdokonalení se v moderování procesních a projektových týmů přináší schopnost zaměřit se na nejdůležitější úkoly týmu a efektivně využít dobu…
Cíle kurzu Pomoci účastníkům k porozumění a schopnosti zavádět do praxe metody „5S". Vytvořit a na praktických příkladech procvičit aplikaci 5S na…
Cíle trénink je zaměřený na efektivní zvládnutí postupu nasazování statistických metod řízení ve firmách v oblasti výroby a služeb účastníci se…
Náplň Tento dlouhodobý kurz splňuje mezinárodní standardy pro certifikovaný výcvik v koučování a právě prochází procesem akreditace v České asociaci…
Hlavním cílem online kurzu je přinést účastníkům efektivní řídící a osobní postupy pro zvládnutí situací. Kurz orientovaný interaktivně s cílem…
Hlavním cílem online kurzu je přinést účastníkům efektivní řídící a osobní postupy pro zvládnutí situací. Kurz je orientovaný interaktivně s cílem…
Hlavním cílem těchto online kurzu je přinést účastníkům efektivní řídící a osobní postupy pro zvládnutí výjimečné situace. Kurz je orientovaný…
V krizové situaci je potřeba udělat rozhodnutí v neznámém terénu, v krátkém čase a pod vysokým tlakem. Jak udělat ta správná rozhodnutí, když máme jen…
Jak na strategické řízení firmy v době ekonomické krize k obnovení fungování a ziskovosti. Krize ve firmě Cíle krizového managementu Prvky…
Lze realizovat v prezenční i online formě. Jak sdělit svému mužstvu na palubě mé firmy negativní informaci. Forma: konzultace řeší konkrétní…
Lze realizovat v prezenční i online formě. Krize=příležitost, Spojenec ČAS, Nové nástroje v krizi, Ryba smrdí od hlavy, Umění delegovat, Kouzelná…
Lze realizovat prezenční i online formou. Jak být motivujícím lídrem a pomáhat podřízeným v jejich růstu prostřednictvím efektivní zpětné vazby.…
  Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak na to? Profesionální stanovení strategie pro dobu po skončení karantény: kdy laskavě, kdy…
Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak v současné době ustát tlak nákupčích na snížení cen a vyjít z toho jako vítěz   Vím, jak…
Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Pro všechny, kdo potřebují vést rozhovor efektivně. Ucelená struktura cíleného rozhovoru Tipy pro…
  Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Znalostním šampionem Miluji telefon Silná zbraň a brána do firmy Co jsem se naučil od klasiků…
Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Trénink pro všechny prodejce, jak na efektivní prodejní telefonáty. Příprava metodou „šachista“,…
Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak zvládnout skokový nárůst počtu dlužníků v důsledku krize? Jak vymoci pohledávku efektivně, tedy…
Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak využít prvky agilního řízení v současné době i v neagilně řízených firmách. Rozsah: 2 x 1,5 hod…
Analýza možných chyb a jejich důsledků online a prakticky. Rozsah: 1 den Obsah:   Jak využíváme FMEA a co všechno má riziková analýza správně…
Jak převést vzdělávání do online formy, aby zůstalo interaktivní a nácvikově tréninkové. Rozsah: trénink sestává ze čtyř 3-hodinových online modulů.…
Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Program má pomoci jednotlivcům a týmům úspěšně zvládat krize, do kterých se dostávají, a to pomocí…
Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak v aktuální době pečovat o sebe sama. Pro všechny, kteří potřebují dobít baterky.  …
Online diagnostika a rozvoj 9 kompetencí a 77 dovedností potřebných k tvorbě nápadu a dotažení inovace do praxe. Rozsah: Tři 2-hodinové skupinové…
Cíle zvýšit finanční objem objednávek získaných obchodním zástupcem celkový rozvoj obchodních zástupců v technikách prodeje, psychologii prodeje…
Cíle definovat strategickou vizi a strategický plán pro zvýšení výkonnosti firmy definování strategických cílů a měření jejich naplňování  …
Kurzy projektového řízení lze realizovat prezenční i online formou. Cíle pochopit řízení projektu ve vzájemných vazbách mezi prvky, jako je…
Cíle zdokonalit a rozvinout schopnosti manažerů prosazovat a řídit změny v organizaci porozumět důvodům proč vzniká odpor vůči změnám, obeznámit…
Cíle identifikovat a naučit se korigovat své reakce ve stresových situacích rozvinout schopnosti potřebné ke zvládání stresu a stresových situací…
Hlavním cílem online kurzu je přinést účastníkům efektivní řídící a osobní postupy pro zvládnutí situací. Kurz orientovaný interaktivně s cílem…
Kurz lze realizovat prezenční či online formou.   Přirozenost při kladení otázek a zjišťování informací. Nepříjemný výslech vs. příjemný dialog…
Cíle zprostředkovat poznání základních principů a podat praktický návod na využití ověřených statistických metod řízení procesů na praktických…
Cíle osvojit si asertivní styl komunikace, který slouží  k tomu, aby vztahy s ostatními byly otevřenější naučit se řešit mezilidské situace na…
Cíle prostřednictvím osvojení si znalostí a schopnosti využívat v praxi metodologii „Balanced Scorcard" zefektivnit ve firmě procesy plánování a…
Cíle zdokonalit schopnosti obchodních zástupců uzavřít obchod využitím vhodné techniky a přiměřeného tlaku na rozhodnutí zákazníka naučit se…
Cíle Zážitkovou formou ukázat pozitivní efekt nasazení základních prvků štíhlé výroby. Prostřednictvím simulační aktivity identifikovat a…
Cíle prostřednictvím zážitkového tréninku ukázat a prakticky si procvičit postupy a nástroje budovaní štíhlé organizace s maximální přidanou…
Cíle rozvinout poznatky o významu práce v týmu; uvědomit si různé role jednotlivých členů týmu a jejich přínos do skupiny zlepšit komunikaci v…
Cíle zdokonalit nebo naučit trenéry jak vést tréninkové setkání, aby bylo efektní a dosáhlo stanovené cíle naučit se, jak zaujmout a být přesvědčivý…
Tréninky aplikace FMEA s využitím softwarových nástrojů, který využívá klient, jako je APIS IQ nebo SCIOTM firmy PLATO.   Podrobnější informace o…
V tomto přehledu jsou volně popsány některé tréninkové kurzy pro pracovníky Call Center (dále jen CC). Tyto popisy slouží jako inspirace pro načrtnutí…
Cíle rozvinout schopnost pracovníků efektivně se vyrovnávat s problémovými a konfliktními situacemi zvládnout techniky řešení konfliktu…
Cíle zdokonalit se ve vytváření příjemné atmosféry obchodního jednaní a vybudovaní vztahu se zákazníkem naučit se identifikovat různé typy…
Cíle uvědomit si hodnotu klíčových zákazníků zdokonalit se ve věcné a osobnostní analýze klíčového zákazníka zlepšit se ve stanovování efektivní…


Kontaktovat firmu - FBE Praha, s.r.o.

Váš email:
Váš dotaz:
Kontrola proti spamu. Kolik je deset a tři ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
ISSN 2464-5206