Master of Laws (LL.M.) je profesní postgraduální studijní program zaměřený na získání a rozšíření znalostí v oboru práva. Absolventi tohoto programu… |
Profesní vzdělávací program ve specializaci MBA Business Management je zaměřený na jednotlivé oblasti managementu a práva, které se vyskytují u… |
* Cíl: kurs je koncipován tak, aby každý účastník zlepšil své podnikatelské a managerské znalosti a dovednosti. Cílem kursu je vybavit účastníky… |
* Cíl: kurs je koncipován tak, aby každý účastník zlepšil své podnikatelské a managerské znalosti a dovednosti. Cílem kursu je… |
Tento kurz je určen pro jednotlivce (majitelé, vedoucí pracovníci, obchodní zástupci..) i pro podnikové kolektivy (management na drobné či střední… |
Kurz je určen pro manažery, majitele firmy, vedoucí pracovníky. Obsah kurzu asertivita v komunikaci řídícího pracovníka pohovor s podřízeným vznik… |
Základy procesu objevování emoční pohody a stability... Jak emoce a emoční pohoda ovlivňují naše schopnosti myslet a jednat... |
Aplikace neropsychologie do řízení vztahů - Vztahy a vazby jako pojítko každého systému - Typologie osobnosti, životní role a… |
Jak si vybudovat manbažerské myšlení, manažerské chování, získat manažerský nadhled a stát se skutečným Manažerem s "M" - Jak se liší manažerské… |
Cílová skupina majitelé firem, vedení úřadů a dalších organizací, manažeři na všech pozicích, personalisté. Cíl Seznámení se s praktickými… |
Cílová skupina majitelé firem, vedení úřadů a dalších organizací, manažeři na všech pozicích, personalisté. Cíl Seznámení se s praktickými… |
Co je Reverse Aging? Soubor metod obsahující měření a provázení změnou, která vede k obnovení buněčného zdraví na úroveň, na jaké bylo průměrně před 10… |
Nabízíme Vám kurz šitý přímo na míru z oblasti rozvoje osobnosti: - manažerské pohovory a hodnocení zaměstnanců, - vedení a motivace lidí, - jak… |
This Communication Series is intended for anyone who is aware of the importance of effective communication in their business environment or their… |
A) Využitelnost pracovního práva a jeho základní pravidla · Vymezení pracovněprávních vztahů, přehled právní úpravy, použitelnost občanského a… |
· Pracovněprávní postavení vedoucího zaměstnance a jeho základní povinnosti, řízení podřízených zaměstnanců. · Základní pravidla pro… |
These two courses deal with the political and social contexts in which business activities take place. This includes consideration of the factors that… |
This course investigates the nature of international financial markets; balance of payments; foreign exchange markets and hedging instruments… |
Kurz je určen všem, kteří chtějí nalézt nový způsob, jak uvolnit sebe sama po náročném pracovním dni. Co získáte pro praxi: * Informace k… |
V našem tréninku se na praktických příkladech naučíte zbavit se zábran hovořit před větším publikem. Dozvíte se, jak zaujmout pozornost posluchačů tak… |
Koučink, self koučink. Každý kurz koučinku je prožitkový, pracuje s konkrétními cíly účastníka a poskytuje možnost vlastního řešení cíle, se kterým… |
Vyjednávání, strategická komunikace - kurz na toto téma od firmy Tamara Polanski® je koncipovaný na základě využití selfness v situacích, kdy je těžké… |
Kurz poskytne návod, jak mohou účastníci zvýšit svoji profesionalitu při každodenní zpětné vazbě, ať už se jedná o namátkovou pochvalu či kritiku… |
Prostřednictvím outdoorového programu lze prezentovat a rozvíjet řadu dovedností, které mají zásadní vliv na kvalitu manažerské práce. Znalost a… |
Cieľ kurzu: Mentoring ako forma vzdelávania patrí k veľmi efektívnym spôsobom rozvoja a vzdelávania zamestnancov. Jeho hlavnou výhodou sú prínosy pre… |
Spokojenost zákazníka jako faktor úspěchu Standardy jakosti Mentalita služeb Záruky jakosti Požadovat & podporovat kvalitu služeb Kvalitně… |
Vedoucí pracovník – Motivátor & Multiplikátor Profesionální jednání se zaměstnanci Vedoucí pracovník jako kouč Nástroje koučování |
kurz je určen pro: všechny vrcholové manažery středních a velkých společností a pro všechny pracovníky na střední úrovni managementu, kteří se… |
Termín: čtvrtek, 30. listopadu 2006, 15-18:00 hod. Místo: budova OHK Brno, Výstaviště 1 Program : od 15:00: Projekt ECONET Platform - představení projektu… |
Cieľ tréningu: Assessment centrum (AC) predstavuje spoľahlivú metódu výberu zamestnancov, ktorá svojim charakterom výrazne zvyšuje objektivitu… |
Kurz ITIL Foundation Kurz ITIL V3 Intermediate - Service Operation (Lifecycle Stream) Cíle kurzu: Formou certifikačního kurzu podrobně seznámit účastníky… |
Kurz ITIL Foundation Cíle kurzu: Seznámit účastníky, kteří jsou držiteli certifikátu „Foundation certificate in ITSM“ podle ITIL® V2, s principy ITIL… |
Po dohodě je možné vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a požadavků. |
Po dohodě je možné vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a požadavků. |
Po dohodě je možné vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a požadavků. |
Seminář Téma: Hoshin / Kaizen workshopy – metody rychlého zvýšení výkonnosti výroby Cíl: Seznámit se s metodou workshopů používaných ke… |
Seminář Téma: Klíčové ukazatele (KPIs… |
Cílem je posilovat a upevňovat ty dovednosti pracovníků, které jsou důležitými předpoklady pro úspěšné vykonávání určité činnosti. Každý program je… |
Cílem je posilovat a upevňovat ty dovednosti pracovníků, které jsou důležitými předpoklady pro úspěšné vykonávání určité činnosti. Každý program je… |
Připravíme zakázkové školení podle Vašich požadavků. |
Připravíme zakázkové školení podle Vašich požadavků. |
"Lidé nesouhlasí s pravdou nejčastěji proto, že se cítí být uražení formou, v níž se jim pravda podává." osobnostní komunikační typy využitelné v… |
Naše osobnost a její vliv na úroveň komunikace a komunikační ovzduší, které kolem sebe vytváříme. /sebevědomí, zvládání emocí, empatie,..../ Kdo jsou… |
možnost uspořádání kurzů přímo ve Vaší firmě, provedeme i kombinace různých kurzů dle potřeb |
možnost uspořádání kurzů přímo ve Vaší firmě, provedeme i kombinace různých kurzů dle potřeb |
V současném konkurenčním prostředí nelze počítat s tím, že by soupeřící firmy nedisponovaly prodejními týmy dobře vyškolenými v prodejních technikách.… |
Porady se pravidelně umisťují na čelných pozicích žebříčků aktivit nepříjemných a mařících čas. Příručky moderního managementu přitom ve shodě s… |