Cíle souladu s požadavky ISO 9001:2000 a ISO TS 16949 účastníci kurzu získají praktický návod k využití nástrojů identifikace a eliminace známých… |
Cíle poskytnout vrcholovému a střednímu managementu porozumění a schopnosti využívat v praxi EFQM Excellence Model, metody a nástroje sebehodnocení… |
Jak přispět k tomu, aby workshopy, porady, diskuze či jiná skupinová pracovní setkání byla skutečně efektivní? Facilitujte! Jakými nástroji účastníky… |
360° zpětná vazba je metoda hodnocení, při níž je jednomu zaměstnanci poskytována zpětná vazba větším počtem respondentů, v typickém případě… |
Společenská odpovědnost se stává stále častější oblastí zájmu firem, které chtějí prezentovat svůj dobrovolný závazek chovat se v rámci svého fungo- … |
ISO/TS 16949 specifikuje požadavky na systém managementu jakosti vý- robců dílů pro automobilový průmysl. Zahrnuje v plném rozsahu požadavky ISO… |
Cíl kurzu: Získání znalostí o procesním přístupu a praktických zručností při jeho zavádění v rámci řízení podniku. Cílová skupina: Kurz je určený… |
Cíl kurzu: Získat správné znalosti a dovednosti týkající se analýzy kořenových příčin problémů s cílem stanovení správných a efektivních nápravných… |
Facilitace a vedení workshopů Cílem je "náš meetink byl konkrétní, jasný, lidský se zapojením všech lidí, došli jsme k výsledku, byla dobrá… |
Produktový management je filosofie řízení firmy či libovolného útvaru uvnitř firmy. Zabývá se otázkou jak nasměrovat tým, jak jej zorganizovat, jak… |
Kde všude jsou otázky užitečné Typy otázek a kdy je použít – otázky alternativní, sugestivní, konstruktivní, instruktivní, informativní… |
Co to je a k čemu je dobrá emoční inteligence EQ versus IQ a úspěšnost v životě Složky emoční inteligence podle D. Golemana… |
Úvod Kurz je určen pro ty, kteří se chtějí naučit sebepoznání a poznání druhých lidí a zdokonalit v oblasti vnímání a posuzování lidí. Máme-li lidem… |
Určeno manažerům, vedoucím, majitelům firem a všem pracovníkům, kteří si chtějí osvojit moderní způsob vedení lidí - koučování. Nový trend ve vedení… |
Prezentačních dovedností jsou určeny pro ty z vás, kteří se potřebují rychle a efektivně naučit pokročilí pravidla a principy prezentace a vyzkoušet… |
Představením myšlenkových map zavedl Tony Buzan revoluční systém, který lze aplikovat v šiřoké řadě oblastí života. Jedná se v současnosti o… |
s řízení začínáme u sebe na co se zaměřit jak postupovat |
Určeno pro manažery na všech stupních řízení. Cíl: Cílem semináře je prezentovat přínosy motivačního rozhovoru a principy jeho vedení. Účastníci… |
Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace ve vyjednávání a komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat… |
Cieľ kurzu: Objasniť hlavné zásady TPM, na praktických príkladoch ukázať, ako ich aplikovať v praxi, naplánovať ďalšie postupy uplatnenia TPM v… |
Cieľ kurzu: V súlade s QS 9000, VDA a ISO/TS 16949 osvojiť si metodiku pokročilého plánovania kvality a schvaľovania dielov pre výrobu. Kurz je určený… |
Stres, nadmerný stres, jeho prejavy a príčiny Okamžité opatrenia proti akútnemu stresu Odolnosť na stres, ako ju získať a udržať… |
Chceme získať čas alebo byť spokojní? Princípy I. až III. generácie time managementu Predsudky a zlé návyky, ktorých je dobré sa zbaviť Päť… |
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen pracovníkům na pozici manažera/představitele integrovaného systému (ISO 9001, ISO 14001 a ISO 45001) a všem… |
Zaměření: na kurzu "Řízení lidských zdrojů" se dozvíte, jak s lidskými zdroji v organizaci pracovat, jak je hodnotit či vzdělávat. Prakticky si… |
Co během kurzu Efektivní koučování získáte: Naučíte se orientovat v reálných možnostech nováčků a rozhodnout se rychle v tom, s kým pracovat a… |
Co během kurzu Úspěšné plánování a projekty získáte: Dozvíte se, co vám brání dosáhnout toho, co si přejete a jak to můžete změnit. Zjistíte… |
Účastníci kurzu budou obeznámeni s různými styly vedení, naučí se analyzovat svůj vlastní styl a dozví se, jak nejlépe vést skupinu i jednotlivce v… |
Kurz se zaměřuje na osvojení postupů, které je vhodné realizovat před poradou, v jejím průběhu a po ní, v souvislosti s rozdílným zaměřením, které… |
První dojem a vytváření vztahů důvěry s klienty. |
Psychologie obchodního jednání. |
Určeno: Pro všechny typy účastníků, kteří chtějí pracovat na sobě a svém jednání. Cíle semináře: Osvojíte si principy asertivního chování jako… |
Popis: Aplikace metodiky FMEA jako nástroje prevence vad návrhu, nebo prevence výskytu neshod v procesech realizace výrobku. Úloha metodiky FMEA v… |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
Seminář je zaměřen na: seznámení účastníků se základním algoritmem průběhu změny pochopení základních možných reakcí na změnu v pracovních týmech i… |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Cílem vzdělávacího programu je porozumět principům vztahové inteligence a naučit se využívat ji pro dosažení úspěchu. Účastníci se seznámí s podstatou… |
Tento interaktivní vzdělávací program je průřezem základních modulů rozvoje osobnosti, dotýká se oblastí, které tvoří řetězec úspěchu jedince i firmy.… |
Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
Činnost sama ještě nic neznamená. Teprve zaměření na určený cíl mobilizuje síly a vede k měřitelnému úspěchu. Obzvlášť to platí pro semináře a… |
Činnost sama ještě nic neznamená. Teprve zaměření na určený cíl mobilizuje síly a vede k měřitelnému úspěchu. Obzvlášť to platí pro semináře a… |
Účastníci ? Všichni zaměstnanci. Velikost skupiny: max. 16 účastníků. Cíle ? Uvědomění si procesu naslouchání ? Určení individuálních dispozicí a… |
Účastníci ? Manažeři všech úrovní. Počet účastníků: max. 16 Cíle ? Identifikovat klíčové aspekty konstruktivní zpětné vazby ? Diskutovat o přínosech… |
Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou… |
Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou… |
Statistické metody v praxi |