Lidský faktor rozhoduje |
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
Vzdělávací a rozvojové programy jsou dlouhodobé aktivity o rozsahu několika desítek hodin. Připravujeme je na míru pro jednitlivé firmy, stejně jako… |
Ciele: * vedieť charakterizovať tím a etapy jeho vývoja * vedieť rozlišovať jednotlivé úrovne skupinového uvedomovania sa, hlavne rozdiel… |
Ciele: * vedieť definovať pojem koučovania, poznať jeho význam pri práci s ľuďmi (v rámci koučovacích i hodnotiacich rozhovorov) i možné bariéry… |
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
Training Overview: This training identifies three of the four functions managers must perform within their organizations: plan operations; control… |
Training Overview: Participants will be given an over-all introduction to accounting. Goals: Become familiar with Generally Accepted… |
Vzdělávací program je zaměřen na rozvoj sociálních dovedností manažerů, na zdokonalení jejich působení ve vedoucí roli a na zvládání náročných situací… |
Cílem vzdělávacího programu je dát manažerům náměty na zefektivnění jejich práce s lidmi, poskytnout jim potřebné poznatky a umožnit osvojení… |
Cílem tohoto kurzu je objasnit manažerům různých úrovní, proč je důležité mít přehled v problematice finančního řízení. Dále se účastníci naučí… |
Řízení v tržní ekonomice vyžaduje schopnost rozhodovat se podle ekonomických kritérií. Tento kurz poskytne znalost základních ekonomických souvislostí… |
Každý z nás, bez ohledu na to, jakou roli zastává, je konfrontován s úkolem prezentovat ostatním lidem. Chcete úspěšně představit sebe, vaši… |
Mystery Shopping (Tajný nákup) je účinná a osvědčená metoda jak získat skutečný obraz o tom, jak vás a vaši společnosti vidí vaši zákazníci. … |
Kvalita a efektivita prodejních procesů představuje pro většinu společností kritický faktor úspěchu. Prodejní procesy řídí ve společnostech lidé.… |
I zkušení obchodníci odcházejí občas od jednacího stolu s výsledky, které by mohly být lepší. Intuitivní přístup k vyjednávání může způsobit velké, a… |
CÍLE MODULU: Zlepšíte a posílíte své komunikační dovednosti a pochopíte význam vnitrofiremní komunikace jako efektivního prostředku řízení a vedení… |
CÍLE MODULU: Získáte potřebné specifické informace o vedení lidí, organizaci a vedení porad. Naučíte se efektivnímu zadávání úkolů, příkazů a… |
Komu je kurz určen: asistentky, sekretářky, referentky, které vykonávají svou práci při náročných vnitrofiremních změnách Cíl a přínos: Uvědomění si… |
Komu je kurz určen: asistentky a organizační pracovnice Cíl a přínos: Uvědomit si svoji roli při práci na projektu a osvojit si zvládání zátěžových… |
Poznejte, jak může efektivní strategie komunikace pozitivně ovlivnit výsledky vaší firmy. Naučte se, jak vhodným způsobem komunikovat důležité… |
Využijte delegování jako nástroj pro rozvoj svého týmu. Rozpoznejte, které úkoly delegovat, komu, za jakých podmínek a jak, a získejte více času pro… |
Určeno pro: Top management, střední a nižší management, obchodníci Cíl: Získat podnětné informace o principech a dovednostech zvládání manipulativních… |
Určeno pro: Střední management, vedoucí pracovníci Cíl: Získání přehledu o metodách efektivního řízení času a plánování ve vztahu k týmu Obsah: * Principy… |
INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP - PROGRAMY NA KLÍČ Význam má takové vzdělávání, které reaguje na zcela konkrétní potřeby. Metody výuky: * výklad *… |
Teoretické zázemí podnikatelských aktivit, výklad základních manažerských činností formou případových i obecných návodů, které lze aplikovat na řízení… |
Co je CIMA: Český institut pro marketing (CIMA)® je občanským sdružením, které působí v oblasti rozvoje pracovníků v marketingu, prodeji… |
Co je CIMA B: Český institut pro marketing (CIMA)® je občanským sdružením, které působí v oblasti rozvoje pracovníků v marketingu, prodeji… |
Cílová skupina: všechny pracovní pozice, které jezdí na služební cesty V krátkém čase vás připravíme na efektivní zvládání problémů spojených se… |
Cílová skupina: pro všechny, jež toto téma zajímá a jež nabyté zkušenosti v praxi využijí Chcete nahlédnout a pochopit americkou mentalitu a… |
Spoločenské správanie v praxi & „Etiketa v časopriestore" Typ aktivity: Workshop Dĺžka trvania: 24 hodín (3 dni) Kód: MJBW001 Obsah aktivity: Kľúčové… |
Situačné vedenie ľudí Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 16 hodín (2 dni) Kód: MJBT001 Obsah aktivity: Ideálny manažér Manažérske štýly vedenia Situačné… |
Zaoberali ste sa niekedy otázkami typu: Podľa čoho vieme čo je a čo nie je správne? Aká je základná povaha človeka? Akú úlohu hrá etika, morálka a… |
Karl Weick: Emoce vedou k jednání, zatímco rozum k závěrům. Čím víc přemítáme nad tím, co nás rozzlobilo, tím rozzlobenější jsme. TRÉNINK ZVLÁDÁNÍ… |
Anotace „Změna je zcela zásadní součástí podnikání. Musíte se změnit, a je lepší to udělat dříve, než vás donutí okolnosti.“ V tomto programu se… |
Anotace Účastníci programu se seznámí s vhodnými technikami a dovednostmi, které napomáhají k úspěšnému win-win vyjednávání. Program umožní… |
J.W. Goethe: Jestliže se chováme k lidem podle toho, kdo jsou, škodíme jim. Jestliže se k nim chováme podle toho, jací by mohli být, pomáháme jim… |
Zaoberali ste sa niekedy otázkami typu: Prečo vlastne potrebujeme smernice? K čomu smernice vo firme slúžia? Do akej miery súvisia smernice s expanziou?… |
Během pěti setkání se seznámíte s tím, jak komunikovat v různých situacích s druhými při spolupráci v zaměstnaneckém, osobním či jiném vztahu. Naučíte… |
Cílem tohoto online programu je, abyste v náročné době, kterou právě procházíme, načerpali pro sebe inspiraci a posílili svou energii, dozvěděli se… |
Cíl: Osvojit si základní aspekty dovedností vyjednávat pod nátlakem, eliminovat násilí a agresivitu spojenou s netypickými metodami prosazování… |
Cíl: Zdokonalit Vaše komunikační dovednosti v symetrických (partnerských) i asymetrických vztazích (např. podřízený vs. nadřízený). Prohloubit Vaši… |
Požadavky koncernu VW se popisují jako všeobecné požadavky na dodavatele nakupovaných dílů, které musí dodavatel při vypracování nabídky zohlednit a… |
Řízení projektu se zabývá řízením projektu, tedy časově ohraničené a ucelené sady činností a procesů, jejímž cílem je zavedení, vytvoření nebo změna… |
Objeví-li se okno příležitosti, nezatahujte rolety Hledáte nové příležitosti pro budování úspěšné organizace? Máte před sebou náročné cíle?… |
Efektivní systém odměňování musí být jednoduchý, srozumitelný, spravedlivý a motivační Víte, za co chcete zaměstnance platit, a za co je ve… |
Potřebujete své lidi rozvíjet, ale nevíte přesně jak? V čem jsou dobří a v čem potřebují podporu? Hledáte talenty a potenciál mezi lidmi ve Vaší firmě… |
Využíváme techniku Behaviorálního rozhovoru, která zajišťuje vyvážený profil o kandidátovi. Dovíte se to, v čem je opravdu dobrý a co může být rizikem… |
Základní info Scrum⁴ HR je speciálně vytvořený kurz pro potřeby personalistů. Agilní transformace v HR, nebo v rozsahu, který se dotýká i HR má své… |