Manažerské kurzy

Manažerské kurzy - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 32513300 - chcete vidět všech 4671 kurzů zaregistrujte se
Lidský faktor rozhoduje
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je…
Vzdělávací a rozvojové programy jsou dlouhodobé aktivity o rozsahu několika desítek hodin. Připravujeme je na míru pro jednitlivé firmy, stejně jako…
Ciele: * vedieť charakterizovať tím a etapy jeho vývoja * vedieť rozlišovať jednotlivé úrovne skupinového uvedomovania sa, hlavne rozdiel…
Ciele: * vedieť definovať pojem koučovania, poznať jeho význam pri práci s ľuďmi (v rámci koučovacích i hodnotiacich rozhovorov) i možné bariéry…
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování…
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování…
Training Overview: This training identifies three of the four functions managers must perform within their organizations: plan operations; control…
Training Overview:  Participants will be given an over-all introduction to accounting.   Goals: Become familiar with Generally Accepted…
Vzdělávací program je zaměřen na rozvoj sociálních dovedností manažerů, na zdokonalení jejich působení ve vedoucí roli a na zvládání náročných situací…
Cílem vzdělávacího programu je dát manažerům náměty na zefektivnění jejich práce s lidmi, poskytnout jim potřebné poznatky a umožnit osvojení…
Cílem tohoto kurzu je objasnit manažerům různých úrovní, proč je důležité mít přehled v problematice finančního řízení. Dále se účastníci naučí…
Řízení v tržní ekonomice vyžaduje schopnost rozhodovat se podle ekonomických kritérií. Tento kurz poskytne znalost základních ekonomických souvislostí…
  Každý z nás, bez ohledu na to, jakou roli zastává, je konfrontován s úkolem prezentovat ostatním lidem. Chcete úspěšně představit sebe, vaši…
Mystery Shopping (Tajný nákup) je účinná a osvědčená metoda jak získat skutečný obraz o tom, jak vás a vaši společnosti vidí vaši zákazníci. …
Kvalita a efektivita prodejních procesů představuje pro většinu společností kritický faktor úspěchu. Prodejní procesy řídí ve společnostech lidé.…
I zkušení obchodníci odcházejí občas od jednacího stolu s výsledky, které by mohly být lepší. Intuitivní přístup k vyjednávání může způsobit velké, a…
CÍLE MODULU: Zlepšíte a posílíte své komunikační dovednosti a pochopíte význam vnitrofiremní komunikace jako efektivního prostředku řízení a vedení…
CÍLE MODULU: Získáte potřebné specifické informace o vedení lidí, organizaci a vedení porad. Naučíte se efektivnímu zadávání úkolů, příkazů a…
Komu je kurz určen: asistentky, sekretářky, referentky, které vykonávají svou práci při náročných vnitrofiremních změnách Cíl a přínos: Uvědomění si…
Komu je kurz určen: asistentky a organizační pracovnice Cíl a přínos: Uvědomit si svoji roli při práci na projektu a osvojit si zvládání zátěžových…
Poznejte, jak může efektivní strategie komunikace pozitivně ovlivnit výsledky vaší firmy. Naučte se, jak vhodným způsobem komunikovat důležité…
Využijte delegování jako nástroj pro rozvoj svého týmu. Rozpoznejte, které úkoly delegovat, komu, za jakých podmínek a jak, a získejte více času pro…
Určeno pro: Top management, střední a nižší management, obchodníci Cíl: Získat podnětné informace o principech a dovednostech zvládání manipulativních…
Určeno pro: Střední management, vedoucí pracovníci Cíl: Získání přehledu o metodách efektivního řízení času a plánování ve vztahu k týmu Obsah: * Principy…
INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP - PROGRAMY NA KLÍČ Význam má takové vzdělávání, které reaguje na zcela konkrétní potřeby. Metody výuky: * výklad *…
Teoretické zázemí podnikatelských aktivit, výklad základních manažerských činností formou případových i obecných návodů, které lze aplikovat na řízení…
Co je CIMA: Český institut pro marketing (CIMA)® je občanským sdružením, které působí v oblasti rozvoje pracovníků v marketingu, prodeji…
Co je CIMA B: Český institut pro marketing (CIMA)® je občanským sdružením, které působí v oblasti rozvoje pracovníků v marketingu, prodeji…
Cílová skupina: všechny pracovní pozice, které jezdí na služební cesty V krátkém čase vás připravíme na efektivní zvládání problémů spojených se…
Cílová skupina: pro všechny, jež toto téma zajímá a jež nabyté zkušenosti v praxi využijí Chcete nahlédnout a pochopit americkou mentalitu a…
    Spoločenské správanie v praxi & „Etiketa v časopriestore"   Typ aktivity: Workshop Dĺžka trvania: 24 hodín (3 dni) Kód: MJBW001   Obsah aktivity: Kľúčové…
Situačné vedenie ľudí Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 16 hodín (2 dni) Kód: MJBT001 Obsah aktivity: Ideálny manažér Manažérske štýly vedenia Situačné…
Zaoberali ste sa niekedy otázkami typu: Podľa čoho vieme čo je a čo nie je správne? Aká je základná povaha človeka? Akú úlohu hrá etika, morálka a…
Karl Weick: Emoce vedou k jednání, zatímco rozum k závěrům. Čím víc přemítáme nad tím, co nás rozzlobilo, tím rozzlobenější jsme. TRÉNINK ZVLÁDÁNÍ…
Anotace „Změna je zcela zásadní součástí podnikání. Musíte se změnit, a je lepší to udělat dříve, než vás donutí okolnosti.“ V tomto programu se…
Anotace Účastníci programu se seznámí s vhodnými technikami a dovednostmi, které napomáhají k úspěšnému win-win vyjednávání. Program umožní…
J.W. Goethe: Jestliže se chováme k lidem podle toho, kdo jsou, škodíme jim. Jestliže se k nim chováme podle toho, jací by mohli být, pomáháme jim…
Zaoberali ste sa niekedy otázkami typu: Prečo vlastne potrebujeme smernice? K čomu smernice vo firme slúžia? Do akej miery súvisia smernice s expanziou?…
Během pěti setkání se seznámíte s tím, jak komunikovat v různých situacích s druhými při spolupráci v zaměstnaneckém, osobním či jiném vztahu. Naučíte…
Cílem tohoto online programu je, abyste v náročné době, kterou právě procházíme, načerpali pro sebe inspiraci a posílili svou energii, dozvěděli se…
Cíl: Osvojit si základní aspekty dovedností vyjednávat pod nátlakem, eliminovat násilí a agresivitu spojenou s netypickými metodami prosazování…
Cíl: Zdokonalit Vaše komunikační dovednosti v symetrických (partnerských) i asymetrických vztazích (např. podřízený vs. nadřízený). Prohloubit Vaši…
Požadavky koncernu VW se popisují jako všeobecné požadavky na dodavatele nakupovaných dílů, které musí dodavatel při vypracování nabídky zohlednit a…
Řízení projektu se zabývá řízením projektu, tedy časově ohraničené a ucelené sady činností a procesů, jejímž cílem je zavedení, vytvoření nebo změna…
Objeví-li se okno příležitosti, nezatahujte rolety Hledáte nové příležitosti pro budování úspěšné organizace? Máte před sebou náročné cíle?…
Efektivní systém odměňování musí být jednoduchý, srozumitelný, spravedlivý a motivační Víte, za co chcete zaměstnance platit, a za co je ve…
Potřebujete své lidi rozvíjet, ale nevíte přesně jak? V čem jsou dobří a v čem potřebují podporu? Hledáte talenty a potenciál mezi lidmi ve Vaší firmě…
Využíváme techniku Behaviorálního rozhovoru, která zajišťuje vyvážený profil o kandidátovi. Dovíte se to, v čem je opravdu dobrý a co může být rizikem…
Základní info Scrum⁴ HR je speciálně vytvořený kurz pro potřeby personalistů. Agilní transformace v HR, nebo v rozsahu, který se dotýká i HR má své…