Ciele: Na záver kurzu budú účastníci: * vedieť analyzovať, identifikovať a správne zaradiť nevhodné správanie spolupracovníka * uplatniť… |
Ciele: * naučiť všeobecné zásady controlingu * poskytnúť možnosti riadenia režijných nákladov firmy * ukázať možnosti rozpočtovania a… |
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
Training Overview: This training identifies three of the four functions managers must perform within their organizations: plan operations; control… |
Training Overview: This training gives the participants a total overview of the importance of using sustainable principles in product & factory design… |
Seminář je určený vyššímu managementu společností a obchodním zástupcům. Cílem programu je vytvořit v účastnících základní přístupy k chápání… |
Popis tématu Kurz je zaměřený na rozvoj klíčových komunikačních dovedností. Účastníci se naučí využívat zdravou agresivitu jako prostředek dohody… |
Assessment Centrum - AC Výraz „Assessment Centre - AC“ je do češtiny překládán jako „Hodnotící centrum“. Jedná se o speciální diagnostikou metodu… |
Jsou vaše firemní strategie v souladu s prioritami a potřebami vašich zákazníků? Spokojenost zákazníků je jedním z nejdůležitějších klíčových… |
Vyrovnaný, otevřený a čestný způsob přístupu k problémům upevňuje mezilidské vztahy a je důležitý zejména při budování dlouhodobých obchodních,… |
Výcvikově-řešitelský kurz zákaznické orientace zahrnuje efektivní přístupy k získání konkurenční výhody založené na přesném vnímání a realizování… |
Mistrovská zkouška je důležitým kvalifikačním požadavkem pro mistry a liniové manažery. Účastníci získají nezbytné poznatky a osvojí si dovednosti,… |
CÍLE MODULU: Naučíte se rozumně uspořádat svůj pracovní a soukromý čas a dosahovat osobní i pracovní cíle. Dokážete identifikovat a odstranit… |
CÍLE MODULU: Naučíte se dlouhodobě vypořádat se stresem a osvojíte si vybrané relaxační techniky. HLAVNÍ TÉMATA: § zvládání stresu… |
Komu je kurz určen: asistentky, sekretářky Cíl a přínos: Na mnoha praktických situacích se seminář zaměřuje na rozvoj dovedností při telefonování.… |
Komu je kurz určen: asistentky, sekretářky, referentky Cíl a přínos: Naučit se technikám zvládání sama sebe, protrénovat si způsoby zvládání… |
Naučte se základním principům projektového řízení a tomu, jak tyto principy včlenit do vlastní pracovní činnosti, naučte se, jak svoje pracovní… |
Určeno pro: manažery všech úrovní Cíl: *.Osvojit si principy a dovednosti vedení prezentací s různým cílem: informovat, přesvědčit, prodat, přimět k… |
Určeno pro: všichni pracovníci Cíl: Osvojení si z principů efektivní komunikace - přesvědčování, předávání zpětné vazby, přijímání kritiky, jednání s… |
* Self- Management (Sebepoznání - analýza osobnostního profilu) * Komunikační dovednosti, asertivita a vyjednávání * Zvládání a řešení konfliktů * Rozvoj… |
* Klíčové kompetence úspěšného manažera * Vedení lidí a jejich motivace * Týmová práce, vedení týmů, Budování a zvyšování výkonnosti týmu * Vedení… |
Kurz je vhodný pro pracovníky obchodních a marketingových útvarů výrobních a obchodních firem. Jeho cílem je naučit se provádět základní marketingové… |
Kurz pro podnikatele, vedoucí pracovníky obchodních a marketingových oddělení výrobních a obchodních firem. Účastníci se naučí hledat vhodné strategie… |
Cílová skupina: recepční a pracovníci back office Konference je zaměřena na výuku komunikačních dovedností, které využijete při telefonování, vítání… |
Asertivita, asertívne techniky a asertívne prístupy Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 16 hodín (2 dni) Kód: MJBT002 Obsah aktivity: čo je asertivita… |
Etiketa stolovania Typ aktivity: Seminár Dĺžka trvania: 8 hodín (1 deň) Kód: MJBS006 Obsah aktivity: Usádzanie sa k stolu, odchod od stola a manipulácia so… |
Anotace Účastníci se seznámí s mechanismem působení stresu a možnostmi, jak se s ním vyrovnat. Uvědomí si, že stres nezpůsobují události samotné, ale… |
FIREMNÍ KULTURA VYSOKÉ VÝKONNOSTI Anotace Firemní kultura je důležitá podmínka pro nastartování dlouhodobých změn ve společnostech, které směřují k… |
Potřebujete v ekonomickém ochlazení dosahovat svých cílů levněji a rychleji? Řešením jsou strategická partnerství a sdílení zdrojů. Všichni víme, že… |
Od finančních manažerů i manažerů s neekonomickým zaměřením je očekávána orientace v účetních výkazech a přehledech, schopnost posuzovat finanční… |
Cíl: Osvojit si dovednost analyzovat a hodnotit vstupní informace, na základě kterých se dokážete se svým týmem správně rozhodnout, a za toto… |
Cíl: Seminář si klade za cíl na praktických cvičeních a ukázkách pomoci manažerům a zástupcům jednotlivých společností osvojit si "etiketu v praxi… |
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a… |
Logistika je oblast, na které primárně záleží, zda dané produkty budou ve správním čase, na správném místě, v požadovaném množství a kvalitě. Zda tedy… |
Skutečné zlepšování se děje každý den Hledáte způsob, jak motivovat každého jednotlivce pro zlepšování? Jak se posunout od stížností k návrhům na… |
Každý vedoucí může být dobrým lídrem Potýkají se vaši vedoucí s komunikací, zpětnou vazbou a nízkým výkonem podřízených? Očekáváte, že budou… |
Trénink se na téma „Řízení času“ dívá novým pohledem. Věnuje se především tomu, jak mít pracovní výsledky a současně si dlouhodobě udržet radost ze… |
Trénink „Práce s chybou v organizaci“ je vysoce praktický workshop, který vznikl jako žádaná novinka v nabídce společnosti Image Lab. Program je vždy… |
Základní info Scrum⁴ Operations je speciálně vytvořený kurz pro potřeby běžných rolí celé operativy. Dostatečně obecné, aby se v něm našel každý a… |
Základní info Scrum⁴ PM (Project Managers) je speciálně vytvořený kurz pro potřeby projektových manažerů, kteří chtějí začít používat Scrum, rozšířit… |
Cíle zpracovat tvořivý návrh řešení konkrétního problému nebo úkolu zadaného objednavatelem zvládnout metodiku a některé nástroje tvořivého řešení… |
Cíle identifikovat osobní preferovaný styl řízení, uvědomit si jeho přednosti a také situace, pro které není/je vhodný seznámit se s různými styly… |
Ujasněte si svou vyjednávací pozici, zvolte účinnou taktiku a přesvědčivě argumentujte. Jedině tak dosáhnete svých cílů. podstata procesu… |
Příběhy mají moc spojovat, inspirovat a motivovat. Jsou totiž univerzálním jazykem, který může překonat všemožné bariéry. Navíc se používají od… |
Podmínkou úspěšnosti každé organizace na současném konkurenčním trhu je, aby její postupy byly co nejrentabilnější. Štíhlý podnik je v podstatě sou- hrn… |
Podmínkou úspěšnosti každé organizace na současném konkurenčním trhu je, aby její postupy byly co nejrentabilnější. Štíhlý podnik je v podstatě sou- hrn… |
Cíl kurzu: Jedním z důležitých požadavků normy ISO 9001:2008 je monitorování a měření procesů, analýza dat a zlepšování systému managementu. Manažeři… |
Cílem tohoto školení je tedy osvětlit: − Základní pravidla procesního řízení − Úloha managementu a vlastníků procesů při implementaci a aplikaci… |
Tréninkové programy zaměřené na efektivní vedení virtuálních týmů, elektronickou komunikaci na dálku a spolupráci mezinárodních skupin. … |
Všem, kteří se chtějí na chvíli zastavit, popřemýšlet a zároveň něco pro sebe udělat… Účastníci si zmapují svůj postoj při práci s časem, své… |